folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Diyarbakır"Da Tabela Açılımı



Diyarbakır"Da Tabela Açılımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    JPriest bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yine gelen geçen küfredecek, hakaret edecek, ettiğiyle kalacak. Adam gibi yorumunu eleştirini yapsana hoca.

     


    -----------------------------

    topunun taaa........ şerefsizler ya. bunlara işte o yağ veren adam sebep oldu. bidaha seçilirse önüme geleni sksem haktır herhalde. açılımına sokayım tayyeap

     

    YORUMUM BU!k bakma daha neler neler demek istiyom da neyse. adam yerine koyup bunları günaha girmeye değmez!

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ağzı olan konusuyor.

     

    Abd deki eyalet sistemi bilmem ne demişin.Abd de bölünmek mi istiyorlar ? Abd de sırf zenciler siyah diye adamları yıllarca iteklediler.Türkiyede öle bişey yok ama yine ne hikmetse faşiszm faşizm nutukları atılıyor.Ben şuana şu son zamanlar haric.Yani şu son 1 yıl.Faşist Türk görmedim.Ciddi sölüyorum bunu.Milliyetci gördüm ama faşist görmedim.

     Şimdi toplum faşistleşmeye başladı nie cünkü tayyip abimiz kutuplaştırıyor insanları.Kürt acılımyla,farklı kimliklerle falanla filanla.Anayasada değiştirilmesi teklif edilemeyen şeyler vardır.Ülkenin dili,bayrağı,birliği gibi.Bunları mı değiştirelim ?
     
     Birliği kısmını değiştirelim size kürdistan mı kurduralım ?
     Dili kısmını değiştirip Türkceyi lastik edip sonra sündüre sündüre kürtceyide mi resmi dil yapalım ?
     Yada kanla sulanarak aldığımız vatanımızın şerefli bayrağını mı değiştirelim ?
     
     Ne istiyorsun amacın ne ? Anayasa değişcekmiş.


    -----------------------------

     

    aynen katılıyorum hocam ya..

     

    herşeyini geçtim eski ismini verme olayı ayrı dursun bunlar o tabelalara Türkçe'de olmayan harfleri nasıl koyabiliyolarki? :S:S


    Zugzwang
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    500 milyona yakın nüfusu ve 40'tan fazla ırka sahip ABD nasıl oluyor da bu kadar rahat gelişebiliyor?

    Biz nasıl oluyor da 5-6 ırk birbirimizi hor görüyoruz? Düşündürücü şeyler tabii..


    -----------------------------

    keske bizde öyle olabilsek hocam..

    herkesin derdi koltuk para kavgasi, milleti kandirmanin pesinde.. rezillik yemin ederim.. avrupada hangi partiye baksan hepside milletine hizmet etmek istiyor, ama Türkiyedeki partiler neyin pesinde anlamiyom.. herkes devleti satiyor, para pesinde egoistler.. bunu sadece akp deil chp'de gecerli.. ztn kim gectiyse basa hepside satmistir bir türlü, satmayan cok nadir...

    biz bir birlik olamadikca bir yere varamayiz, böyle odun gibi gelip odun gibi gideriz, buda böyle devam eder kiyamete kadar..


    Parmak bassam olurmu?
Toplam Hit: 5009 Toplam Mesaj: 24