folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Dizüstü Bilgisayarımı Satıyorum



Dizüstü Bilgisayarımı Satıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek

    Dizüstü bilgisayarımı satıyorum.. Özellikleri şöyle:

    Gericom Blockbuster

    AMD Athlon Mobile 2.0+ XP

    512 DDR2 Ram

    64 MB ATI Mobile Ekran kartı 

    40 GB Hitachi HDD

    Combo Drive (DVD + CD Writer)

    Ses kartı da var :)

    Ethernet Kartı da

    Bilgisayar harici CD playeri var

    15.2" TFT ekranı var

    Wireless'a hazır.

    TV out çıkışı 

    Her türlü çıkış var

    Gericom marka. Bu marka Alman ordusuna üretiyor. Sony nin bile veremediği garantiyi veriyor. Çok düştü 1 metreden filan hala sapasağlam. Banyoya soktum kaç kere :)

    Tasarımı hoş.. siyah ve gri renk ağırlıkta..  

    3.600 milyona aldım ben bu bilgisayarı avusturyadan. Ancakkk monitoru tutan kapaklardan birinde 1 cm lil çatlak var. Arkasında bir kaç çizik var. Bataryası ölü durumda. İşlemci ısınınca kapanıyor, o yüzden altında soğuk hava üfleyen bir klima var.  Kapanmıyor şu an :))) Monitorun ışığında sorun var, ışığı bazen gidiyor ama ileri geri yapınca düzeliyor. DVD'si kopya CDleri okumuyor. 5 yıldır kullandım o yüzden eskidi biraz :)

    Bilgisayarımı satıcam. Çok üst düzey grafik için bir bilgisayar alıcam. Bu yüzden satmayı düşünüyorum. Ne kadar eder, bilen arkadaşlar vardır. Ne satacağım kişinin hakkını yemeden, hem de makinanın hakkını yemeden bir fiyat söyler misiniz arkadaşlar? Bu arada bilgisayar 5 yıllık.. Aldığımda Türkiye'de bu teknoloji yoktu.  Şimdi bir rakam söyleyin arkadaşlar.. Şimdiden teşekkürler..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam sana şöle söliym zaten piyasada cift cekirdekten assaı kalmadı

    intel core duo cift cekirdek

    256(hypermemory 128+128) ati x1300

    512 ddr 2 ram

    80gb sata hdd

    cd dvd combo romla intel prowirelesgrafik kat vs vs bu ürünler 899dolar + kdv

    seninkide bunlardan düsük özellikler ve 5 yıllık bi pc olduunu varsayarsal 

     

    400-500 dolar olabilir tamamen tahmin :) 


    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    satıyım sana. sana üstü likra garantisi veriorum :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    350 ytl

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    bende gayet daşaklı core 2 duo,1gb ram,256 x1400 ati ekran kartlı dell var hocam saolasın :)

    bu arada hojucuk hocamı dikkate alaraktan 400-500 doları 400-500 ytl yapıorum :) 


    Amphetamine Logic.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    hoca pil ölü ısınıyor kapanıyor diyorsun bu adam buna pil alsa 200 ytl varmıdır neyse birde reset sorunu ohooo bence bu işin sonunda sen üste para verecen :)

    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek

    hojucuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    350 ytl
    -----------------------------

     

    olum öldürmeyin dedik siz tecavüz edip parça parça edip öldürdünüz 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    ciddi kaça gider yok mu aramızda bu işlerle uğraşan arkadaşlar? gerçek fiyatı neyse sölesin o rakama satıcam.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clinique
    clinique's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    en fazla 400 ytl oda salak bi adam bulursn
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Sen dizustunden bahsediyosun ahbap!!masaustu desen caydirici olabilirdi.lap top hic bi zaman ilgi alanima PC olarak girmemistir.daralmis ufuklar.sen onu en iyisi ebay yada gittigidiyor da sat.

    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek

    weskeyy bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sen dizustunden bahsediyosun ahbap!!masaustu desen caydirici olabilirdi.lap top hic bi zaman ilgi alanima PC olarak girmemistir.daralmis ufuklar.sen onu en iyisi ebay yada gittigidiyor da sat.
    -----------------------------

    olm bu nası mesaj aq :) 

Toplam Hit: 2159 Toplam Mesaj: 17