

Dj Barky - 7-19 (Progressive Trance)
-
eğer başlangıç seviyesindeysen ve bunlar deneme diyorsan doğru yoldasın,ama ben bu yaptıklarımı insanlara dinleticem diyosan biraz oldschool olmuş , televoleleri filan getiriyor akla :) , mesela şu an istanbul underground da 2get4 ve post gibi gruplar var , ayrıca serdar olcay yine harika setleri var , elektronik müzik kendini devamlı yeniler,akımlarla çoğalır bir aralar bende yeltenmiştim ama zamanım yoktu ,iyi bir teknik altyapı nota bilgisi ve hazır loop'lar sample'lar da istiyordu,ben yaptıklarıma bi baktım lan dinlermiyim bunları dedim ? - hayır ! en iyisi iyi bi dinleyici olarak devam etmek diye düşündüm,bence sen kararlıysan özellikle modern akımın temsilcilerinden boys noize veya teenage bad girl gibi grupların tarzlarını filan örnek alabilirsin , yeni çalışmalarını bekliyoruz :) kolay gelsin :)
-
süper ! looplarda bi ayarsızlık mı var :F
ama taş taş olmş :D demo
-
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
eğer başlangıç seviyesindeysen ve bunlar deneme diyorsan doğru yoldasın,ama ben bu yaptıklarımı insanlara dinleticem diyosan biraz oldschool olmuş , televoleleri filan getiriyor akla :) , mesela şu an istanbul underground da 2get4 ve post gibi gruplar var , ayrıca serdar olcay yine harika setleri var , elektronik müzik kendini devamlı yeniler,akımlarla çoğalır bir aralar bende yeltenmiştim ama zamanım yoktu ,iyi bir teknik altyapı nota bilgisi ve hazır loop'lar sample'lar da istiyordu,ben yaptıklarıma bi baktım lan dinlermiyim bunları dedim ? - hayır ! en iyisi iyi bi dinleyici olarak devam etmek diye düşündüm,bence sen kararlıysan özellikle modern akımın temsilcilerinden boys noize veya teenage bad girl gibi grupların tarzlarını filan örnek alabilirsin , yeni çalışmalarını bekliyoruz :) kolay gelsin :)
-----------------------------
hadı yaa ciddimisin ? :) -
hacı çok güzel olmuş bunu hangi programla yaptın upload etsene belki bendende dj olur hep merak etmişimdir :D
-
Fena degil haci iyi bir dinleyici olarak sende isik goruyorum..
Bitince cok daha iyi biseyin cikacagindan eminim...
Basarilar...
-
Hacı FL Studio kullanıyorsun sanırım hakkını vermişsin. :) Tebrikler yanii
-
beyler adamın hakkını yemeyin adam farklı bi tarzda muzik yapıo yani o sizin dinlediğiniz vocal trance vs değil prograsive gibi ama daha fazla darkside kacan müzikleri seviyo ve o tonda yakalamaya calısıo calısmalarına devam et biliosun takipcinim
-
tabi tabi bizde forumlardan dinleyelim ilk :)
süper olmuş ;)
-
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
tabi tabi bizde forumlardan dinleyelim ilk :)
süper olmuş ;)
-----------------------------
gönül koyma ulen bana :))) -
harbi güzel :D