

Dj Barky - İnside Of Me
-
Hocam bu konulardan pek anlamam ama giriş biraz uzun olmuş gibi geldi.Diğer kısımları hoş.Gayet hoş.
-
aferin yavrum biliosun dinlerim seni bende senden bekliodum bu aralar yeni parcalar tebrik ederim yine gusel bi parcaya imza atmıssın ama sanki bu muziğin alt yapısı bana bi yerden tanıdık da cozemedim yinede tebrik ederim
-
zippyshare ye atsaydın iyiymişte,hem online dinlerdik hem de indirirdik.Soundcloud çok takoz,zippy çok hızlı
-
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
zippyshare ye atsaydın iyiymişte,hem online dinlerdik hem de indirirdik.Soundcloud çok takoz,zippy çok hızlı
-----------------------------
Ben indirmeyide başardım :F -
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
zippyshare ye atsaydın iyiymişte,hem online dinlerdik hem de indirirdik.Soundcloud çok takoz,zippy çok hızlı
-----------------------------
Ben indirmeyide başardım :F
-----------------------------
:))) ben daha tıklamaya üşendiğim için dinlemedim bile.Zippy olsaydı iyiymişte,hemen dinlerdik : ) -
olmuş bence hocam ellerine sağlık dinlenebilitesi yüksek
-
play e basıyorum basıyorum calmıyor , birisi yok mu zippy e yüklese ya
-
normalde dinlememde maçta dinlemedinizimi dedin gayet güzel sağol.
-
indirme seçeneğini açmayı unutmusum soundcloud 'dan indirebilirsiniz arkadaslar download seceneginden.
-
harikasın yine herzamanki gibi...
Toplam Hit: 5365 Toplam Mesaj: 29