Dns İle İlgili Soru?
-
şimdi ben asp kullanıyorum ve her üyeme otomatik subdoman oluşturmak istiyorum hostng firmam yabancı online chatden gorusdum bene dediler ki http://www.ixwebhosting.com/index.php/v2/pages.manual4#q3b adresi sze yardımcı olur dediler bu adreste hositng firmasının hazırladıgı resimli anlatı var ama cname kaydı falan diyo pek anlamadım bunu bana acıklayan olursa sevinirim
Şimdiden tskkr
-
k.bakmayn bir şey soram bide wilcar subdomain nasıl yapılıyor bien varmı
-
sen hala ixwebhosting demisin :)
-
eed ama acık yok gibi cünkü acıgın nerde oldugunu buldu cgi dir , php ve ssl cıkmıs ondan dolayı olmus hepsini kapadım bide firmaya ticked attım ilgileniyorz bu sorunla dediler
-
arkinfes bunu yazdı:
-----------------------------
eed ama acık yok gibi cünkü acıgın nerde oldugunu buldu cgi dir , php ve ssl cıkmıs ondan dolayı olmus hepsini kapadım bide firmaya ticked attım ilgileniyorz bu sorunla dediler
-----------------------------sitenin adresini versene bi:)
-
domani yeni tescil ettim daha iste scripti kodlucam www.dx.tc ucretsiz dns yonlendirme ve reklamız domain dağıtıcam
-
bide bisi dicem simdi domain yonledirmeyi ucretsiz yapak istiyoum reklam koycam ama reklamlar kucuk rahatsız edici olmucak ama dns yonlendirme ve reklamları kaldırmak icin domaine yıllek 5 tl odencek sice tutarmı yoksa herseymi beava olsun
-
hiçbir şekilde tutmaz..:) şevkini kırmış gibi olmayim ama yüzlerce örneği var başarılı olan kaç tane var acaba.. siten hacklenebilir haberin olsun:]
-
neden ki HACKLENEBİLİR
edüt = şimdi N-sealth diye bi prog yükledim sunucuyu taratıyom acık varmı diye..
-
arkinfes bunu yazdı:
-----------------------------neden ki HACKLENEBİLİR
edüt = şimdi N-sealth diye bi prog yükledim sunucuyu taratıyom acık varmı diye..
-----------------------------ixin sunucuları fallafoşta ondan:)
o programla birşey bulacağını sanıyorsan sana hayatta başarılar:)
-
arkinfes bu olayı ogrendiginde detaylı bi açıklama yaparsan sevinirim her üyeye otomatik subdomain verip host açma olayını tabi hangi panelde uyguladıgınıda belirtirsen bide otomatik reklam olayı :D
