

[Döküman] - Windows Communication Foundation Uygulaması
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
güzel olmuşta download ve source koysaydın daha güzel olurdu. bu net3 mü ister?
-----------------------------
Source lar birazdan geliyor hajım;)Ercab bunu yazdı:
-----------------------------
güzel anlatmışsn hocam, ilerde lazım olursa okurum...bu arada projenin download linkini de verseydn güzel olurdu :)
-----------------------------
Saolasın hoca..FCN bunu yazdı:
-----------------------------
güzel döküman olmuş , eline sağlık
-----------------------------
Afiyet bal şeker olsun hoca:)scampjackal bunu yazdı:
-----------------------------
çizik hocam eline sağlık
-----------------------------
Afiyet bal şeker olsun hoca:)wasd bunu yazdı:
-----------------------------
bi çizikte ben atayım güzel döküman :)
-----------------------------
Eyv. Hoca..