Dokunmatik Ekran (Enteresan Birşey)
-
Adamlar neler yapmış be...
http://mblog.lib.umich.edu/~rdivecha/archives/2006/02/the_world_of_sm.html -
İyi zaman geçer bu aletle hee.=)
-
Süper ya harika birşey.izLemesi biLe keyf veriyor.KimbiLir eLinde böyLe birşey oLusa ah uLan:)
-
çok kral alet yapana helal olsun belki oynamak nasip olur ilerde:F
-
manyak bişi ya düşünsenize dövüş oyunu falan oynasan direkt dalarsın adama boğazdan:D
not:daha önce verilmişti forumda -
ÖNCEDEN VERİLMİŞTİ
-
saol ertan dai.
bladekoray ne zaman verildi bana link ver.. -
cok güzel bişey nasıl yapmışlar a.g
-
hp32 bende hatırlıyuorum ama sağol ertan
-
önemli olan nasıl olduğu nasıl çalıştığı bence lcd sıvısını silikonunu fazla tuttular bi de camı değişik b€nc€
-
oha yaa cok manyaq :)
Toplam Hit: 4742 Toplam Mesaj: 22
