folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Dolandırıldım (Live Photodan Kimlik Numarası Belirleyemiyorum) Resim Ekledim



Dolandırıldım (Live Photodan Kimlik Numarası Belirleyemiyorum) Resim Ekledim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    orjinal ürün diye şahıstan matkap testere kırıcı aldım. garanti belgesi sahte çıktı. 

    dalgınlıkla fiyatı uygun diye incelemeden pazar günü FAST ile hesabına 2000+2000+1000 tl ödedim ürünleri aldım.

    hemen mevzuya uyanıp bankamı arayıp dolandırıldım dedim. karşı bankaya bildirdiler sms geldi filan.

    ALICI HESAP :TR730006200069300006672258  - ALICI ADI :ayşe eriçli

    herifin adı anıl gürşen.

    şu tarihte şu ürünleri bana sattığına dair kağıt var elimde. ama birşey çıkmaz diyorlar.

    herif yurdışına gitmiş facebooktan engelledi eşine yazdım oda engelledi.

    başka neler yapabilirim bununla ilgili ?

    RESIM

    şimdiden teşekkürler.

    edit: live photo kısa video şeklinde ekledim ama kimlik numarasını çıkartamadım bir türlü.

    live photo

    https://streamable.com/2umq5i

    resim ve video zip

    https://dosya.co/q6n5bmk9ywpm/iCloud_Photos.zip.html

     

    resim

    https://i.hizliresim.com/29d58fo.JPEG

     

     

     

    zalimadam tarafından 02/Şub/22 08:36 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    böyle tuzağa hiç düşmem normalde ama herif almancı.

    ürünlerde A kalite çakma ürünler. altında sıfıra yakın izmir plaka i30 vardı.

    almanca filan konuştuk hatta biraz. ben bunları sıfır aldım ama almanyaya götürmek istemiyorum elden çıkarmak istiyorum dedi.

    iyi ben alırım az yüksek satıp para biriktirip araba alırım dedim herif çocuğu koydu gitti :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    Reis seni uyanıkbilirdik.geçmiş olsun.


    Dur be kadınnnn....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam vakit kaybetmeden savcılığa veya alim satım işini yaptığınız yere en yakın karakola elinde ki tüm belge ve bilgiler ile suç duyurusunda bulun. Savcılık yeterli şüphe görür de ifade almaya karar verir şahsi bulamazsa bir ihtimal yakalama vs çıkarabilir, yurtdışından bir sonra ki gelişinde paket yapar ifade alırlar. Birşey çıkar veya çıkmaz kesin diyemem ama en azından rahatsızlık verirsin elinden geldiğince.


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek

    Bir takastan karlı çıkıyorsan ve bu işlemi elden yapıyorsan bil ki s*kiliyorsun hocam.

    Hiç şaşmaz, uyanık olduğunu sananlar çarpılır hep.

    "Biraz daha pahalıdan satar araba alırım diye düşünüyordum"

    Gaflete düşmemek lazım.


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    cimere ekran görüntüsü ile yollasam karakolla aynı işlemi görür mü ?

    ihbar bölümünde dolandırılma filan yazıyor ama bilemedim.

    edit. egm ne yazmam daha doğru sanırım. direk karakola gitmiş gibi oluyor.

    zalimadam tarafından 01/Şub/22 10:49 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehlikeyif
    ehlikeyif's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2015
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    cimere ekran görüntüsü ile yollasam karakolla aynı işlemi görür mü ?

    ihbar bölümünde dolandırılma filan yazıyor ama bilemedim.

    edit. egm ne yazmam daha doğru sanırım. direk karakola gitmiş gibi oluyor.

    Elindeki görüntülerin çıktısını alıp, bir dilekçe ile savcılığa gitmen gerekiyor. İnternet başvurusu bi işe yaramıyor şu an . Karakola da değil direk savcılığa git başvurunu yap. 


    Ben Sana Mecburum Bilemezsin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Hocam öncelik ile geçmiş olsun. Cidden üzüldüm. Şikayet et tabi ki en kötü adamin 1-2 saatini alırsın. Bi ifadesini alıp salarlar. Bir şey cikacağini sanmam. Kardeşim avukt olduğundan benzer ne muhabbetler duyuyorum anlatamam. Sirf bu tarz ibineler yüzünden 2. el ürün almaz oldum.

    Adam benim verdiğim ürün bu değildi ben orjinal ürün verdim dediği zaman aksini kanıtlaman mümkün mü ? Yada ben Orjinal demedim üründen anlamam etmem bu alet elimde idi, bak dedim bakti, bu fiyat dedim anlaştık. Yalan beyan olmadiği için ayipli mal da değildir. 

     


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    en mantıklısı arkadaşın plakasını bul. birşeykilde tc vs varsa adresi bulunur. arabasına molotof atarsın


    http://yanduvar.blogspot.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    Geçmiş olsun 


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdemYakups
    AdemYakups's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2019
    Erkek

    Facebok-İnstagram letgo ve bazende sahabından maalesef uçkağıtçı kaynıyor.

    Güvenilir yerlerden alışveriş yapmamız lazım.

    Allah kimseyi böyle şerefsizlik yapacak zillete düşürmesin.Bende aliexpressten aldım bişiler ama bakalım hayırlısı.


    https://i.hizliresim.com/npo4v3i.PNG