Dolmuş Durağından Afiş Çalma Yardım :)
-
bizim burda 10 liraya satılıyor yapmayın etmeyin :)
-
en kolayı patlat camı. polise yakalanmazsan bedava paha biçilemez
yakalanırsan belediye ceza keser 500 tl ye camı taktırısın
kendimden biliyorum
-
kardeş ben bi ara durakta beklerken gelip değiştirmişlerdi ordan biliyorum alt yanda bi delik var oraya bişe sokup açıyolar :D bu arada ströer gibi bi firma yapıyo sanrım bu işi onları bulup da istesen verirler gibime geliyo :)
-
aLyans Lan Onun ADı LEvye değiL !
-
UMUT_cAN bunu yazdı:
-----------------------------
aLyans Lan Onun ADı LEvye değiL !
-----------------------------ahahhaha koptum burda alyans ne arkadaşım alyan anahtarı o0o0o xD
-
higher bunu yazdı:
-----------------------------
hocam senın oldugun memlekette sinema yokmu git 20 lira bayıL al ne gerek var calmaya cırpmaya : )
-----------------------------
Zor Yoldan İş Yapmaya Bayılıyor Müridlerimiz :D -
niye bu kadar uğraşıyosun ki. yokmu sizin oralarda ozalitçi. istediğin boyutta bastır gitsin bu kadar uğraşmana değmez bile.
-
Sen Nefes in camını kır seni terörist diye atarlar içeri.:P(biliyorum)
Saçmalama memleketin camıdır o kırılması caiz değil.
-
Film vizyona girdiği için afiş fazla durmaz orda. Biraz bekle adamlar değiştirmeye geldiklerinde yanlarına gidip istersin verirler. Afişi ordan almak için boş yere uğraşmaya değmez.
-
ekinalp bunu yazdı:
-----------------------------
Film vizyona girdiği için afiş fazla durmaz orda. Biraz bekle adamlar değiştirmeye geldiklerinde yanlarına gidip istersin verirler. Afişi ordan almak için boş yere uğraşmaya değmez.
-----------------------------Adam afişin başındamı yatıcak :D
Toplam Hit: 5404 Toplam Mesaj: 35
