Domain & Reseller & Webhosting

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Oncelikle Hayırlı işler hocam.

     Lakin tbt den host almama konusunda asiri duyarliyim.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Oncelikle Hayırlı işler hocam.

     Lakin tbt den host almama konusunda asiri duyarliyim.

    aynen... o kadar çok kazık yenildi / yedik / yiyoruz ki amk.

    elin adamına lan 20 tl fazla olsun uzun ömürlü olsun diye gidiyoruz.

    umarım bu uzun ömürlü bişi olur. hayırlı işler.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Oncelikle acik yureklilik ile goruslerini paylasan tum muritlere tesekkurler. Tahribatta ki reseller ve vpsler ile ilgili olan kotu olaylarin hepsini biliyorum ve cogu durumda maalesef iyi niyetten kaynaklandi.

    Sizlere acik olacagim, yasim 35 ve bu ise su anda para kazanmak icin girmedim. Bu isten gercekten para kazanabilmek ciddi anlamda buyuk yatirim yapilmasi + konularda uzmanlik gerekli. En basitinden alan adi satisi icin ICANN registered bir sirket olabilmek icin minimum USD 5000 gerekli.

    Ben su anda ne yapiyorum? Dusuk bir butce ile ciktigim bu yolda aldigim reseller vb hizmetleri, Tahribat muridlerine maliyetine ve hatta maliyetinin altina satiyorum. Ama site disindan bir sazan bulsam sonuna kadar yaslarim, o ayri :):):)

    Bunun bana faydasi nedir? 1- Isi ogreniyorum, 2- Musteri topluyorum, 3- Reklam yapiyorum.

    Amacim ise, bu isi gercekten buyuterek, asil meslegimden kazandigimla da bu ise yatirim yaparak, ortalama 5 sene icerisinde datacenter acmak ve ICANN registered domain seller olmak.

    Bu esnada gerek bilgi/birikim, gerek teknik konular, gerekse reklam anlaminda bana yardimci olan ve olacak butun muritlere simdiden tesekkur ederim.

    Gonul ister ki, tum muridlere ucretsiz ve kaliteli hizmet vereyim ama maalesef su an icin bu imkansiz. Ancak, calistigim firmalarin buyuklugu ve benimde ise sarilisim goz onune alindiginda, su an icin guvenle alis veris yapabilirsiniz :):):)

    Herkese hayirli aksamlar, iyi sohbetler...

     

     

     

     

     

     

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Iste Tahribat'a ozel alan adi kampanyam;

    .com 16,99 TL

    .net 13,99 TL

    Ilgilenen arkadaslar PM atabilirler...

     

     

     

Toplam Hit: 1905 Toplam Mesaj: 15