Domain Host Firma Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Alasytr candır, gerisi heyecan. 


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aylmz
    aylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2016
    Erkek

    Domain'i kod ile godaddy'den 1$'a al. Hosting'i de sponsor bul veyahut alastyr'den al.


    binin yarısı beş yüz o da bizde yok
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Alastyr ile yıllardır çalışıyorum memnunum ve tavsiye ederim.


    Not late for nothing
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek

    domain kaydı için 1and1 i onerenlere kandım kaydı oradan yaptım.

    almayın kardeşim domain kaydınızı 1and1 den yapmayın. günlerce bekletirler kafayı sıyırtırla domaini açmazlar. kredi karıtından ödeme aldıkları halde panelde Locked.

    GoDaddy en iyisi başkasını tanımam aramam daha.


    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Ya biz bunları anlattık, kalemle anlattık, peluş ayıyla anlattık, kepçeyle anlattık, ne biliyim torbayla anlattık.

    Ama bir yerlerde ayten kızımız hala host soruyor, türkiye de ihs den başka güvenilir yok.

    diğerleri ucuz etin yahnisi


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    JOE bunu yazdı

    Alastyr ile yıllardır çalışıyorum memnunum ve tavsiye ederim.

    kötünün iyisi işte


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exchanger
    exchanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek

    Ben ihs tercih ediyorum. Host için ise Natro. İkisinden de gayet memnunum.


    "Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de baş kaldır..." Y.Kemal
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    nukeshore bunu yazdı

    domain kaydı için 1and1 i onerenlere kandım kaydı oradan yaptım.

    almayın kardeşim domain kaydınızı 1and1 den yapmayın. günlerce bekletirler kafayı sıyırtırla domaini açmazlar. kredi karıtından ödeme aldıkları halde panelde Locked.

    GoDaddy en iyisi başkasını tanımam aramam daha.

    niye böyle bşr sorun yaşadın ki anlamadım 20 ye yakın domainim var hala da almaya devam ediyorum bir sorun olmadı bende godaddy yenilemede faiş fiyat çekiyo


    ZzZzZzZ...!
Toplam Hit: 1945 Toplam Mesaj: 19
domain host domain