Domino Taşları İle Tbt Logo(3D)
-
çok güzel olmuş içim açıldı =)
-
videoyu koydum :S
-
indirip izlemeye üşenenler için izleyebilirsiniz..
http://video.google.com/videoplay?docid=4127560426067335879&hl=tr
-
wayyy videosu çok canlı olmuş ya eline sağlık hocam
-
abi :S şimdi bu kadarlık şey için hesaplama mı sürüyor nasıl yani ??
neyi hespalıyor ki S:S:S::S
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------abi :S şimdi bu kadarlık şey için hesaplama mı sürüyor nasıl yani ??
neyi hespalıyor ki S:S:S::S
-----------------------------
basit gibi gözüksede gölgeler ve yansınamalar var orada
gölgelendirme kolay diyeceksin ışık gelmiyorsa karanlık olsun geliyorsa aydınlık ama ben orada farklı bir gölgelendirme kullandım
neyse yansıma olayına geçelim global illumination(küresel aydınlatma) dediğimiz olayda o nedir dersen atıyorum ikitane kağıt parçası koy biri mavi biri ise beyaz bunlar bir birlerine dik konumda dursunlar ve nasıl bir görüntü görürsün beyazın rengi hafif maviye bunun nedeni ise mavi kağıttan yansıyan ışın beyaz üzerine düşmesidir
örnek vereceksem bu resime incele
http://www.cemyuksel.com/research/gihair/title.jpg
birde benim çalışmaya bakalım
http://img239.imageshack.us/my.php?image=wert1ir3.jpg
buda diğeri
http://img388.imageshack.us/my.php?image=wert2nf1.jpg
fark ortada
kaliteli olanın render süresi 58 sn
diğeri ise 4sn :S
-
wert bunu yazdı:
dersleri koyuyoruz ama izleyen yok :S
-----------------------------izleyen yok deme ben izliyorum.:)
güzel olmuş ellerine sağlık.
realflow böyle şeyler yapabiliyor mu? yapıyorsa tekrar başlayacam:)
