Domuz Gribinin Belirtileri
-
çevremdeki hekes hasta :| bakalım u kışı nasıl geçirecez.
-
bulaşınca ölüm oranı nedir.tv de tehlikeli değil panik yapmayın diyorlar
-
buldum en sonunda protex yada activex gibi sabunlarda koruyucu ama bunlar biraz daha antiseptik dezenfektan iceriyor dr hijyen seti olani aldim ben ilgilenenler bakabilir burdan benim dedigim klorheksol mus kreyzi hastaneyi aradim :)
http://www.merkezilac.com/domuzgribi.html?gclid=CO3Ssta40p0CFQYTzAodyGcvEA
-
Potansiyel_Virus bunu yazdı:
-----------------------------buldum en sonunda protex yada activex gibi sabunlarda koruyucu ama bunlar biraz daha antiseptik dezenfektan iceriyor dr hijyen seti olani aldim ben ilgilenenler bakabilir burdan benim dedigim klorheksol mus kreyzi hastaneyi aradim :)
http://www.merkezilac.com/domuzgribi.html?gclid=CO3Ssta40p0CFQYTzAodyGcvEA
-----------------------------
tamam tamam hatırladım vardi bizde zamanında atmıştık :)2-3 şişe vardı hemde depoya soram
@swool
evet abi activex protex onlarda koruma sağlıyor ama bu klorhexol ilaçlı aradaki fark o protex felan kullansan da olur
-
bu ne panik abi :| domuz gribi gelicek de beni bulucakta...
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
bu ne panik abi :| domuz gribi gelicek de beni bulucakta...
-----------------------------grip senden korksun mikrop insan :D
-
normal griple bi farkını görmedim ben.
bu bünye ne gripler atlattı bunu da atlatır evelallah:)
-
2 haftadır hastayım ağız burun kaydı. Öksürük halsizlik tıkanıklık alayı var ama doktora gitmedim üşeniyorum :) öleceğim varsa ölürüm zaten hiç paniklemeye gerek yok. Kısmet ya bakalım ben de mutluym virüs de mutlu
-
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
2 haftadır hastayım ağız burun kaydı. Öksürük halsizlik tıkanıklık alayı var ama doktora gitmedim üşeniyorum :) öleceğim varsa ölürüm zaten hiç paniklemeye gerek yok. Kısmet ya bakalım ben de mutluym virüs de mutlu
-----------------------------Tamam geberirsen dedeme selam söyle :\
Ninenin gittiği tarafa gidiyorum deme ninem yaşıyon halen :D
-
Beyler bindiğim otobüs Sabiha Gökçenden kalkıo paso turist yanıma kartal anadoludan bi kız oturdu 2 gündür orda da varmış bizim okulda 10 larda birinde şüpheli varmış.. 5 gün benden haber alamazsanız öldüm demektir :D
