Donanım Uyumlulugu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    DVD-RW-22X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI SİYAH (Kutusuz) 


    M720-US3 nForce 720D AM2+ 1066MHz FW1394 Anakart 

    9500GT GDDR2 1GB 128BIT EKRAN KARTI 



    500GB 16MB SATA2 7200RPM HARDDISK =94


    ELITE RC-332 400W MidT ATX SİYAH KASA =126


    Phenom II X4 black edition 965


    19" 933NW+ GENİŞ EKRAN LCD MONİTÖR 


    2 Gb DDR2 667MHz CL5 Tek Modül Ram | 2 tane

     

    --------------------

     

    Beyler ben 1300 e bu makinayı topluyorum.Ama bi sorum var fsb diye bi olay vardı şöle ki mesela islemcinin ve ramin hız aynı degil  o zaman düşük olanın  hızında calısıyor gibi bişeyler vardı bu parcalarda o problem olur mu ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    Yarın Bide Ben Bakıyım Fiyat Fazla Gibi.


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    9500'de yeni oyunlari oynayamazsin.

    ramlarin frekansini niye dusuk aliyorsun, al 1066mhz.


    la liberte ne meurt jamais.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    16-18 $ Oynuyo Tanesinde :D Adamda Ekonomi Yapıyo :D


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    yaramaz bu pc.

    9600GT+ 256bit al bare. günümüz oyunlarını oynarsın en azından.


    He is finding himself.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    kingston 2gb ddr3 1333 mhz tek modül:     90 (2 tane koy 180 olsun)

    wd 32mb cache bellek 500 gb hard disk:     94 (7200 rpm)

    amd phenom 2x4 965 black ....                 315

    gigabayte ddr3 uyumlu anakart                  180

    22" lg veya samsung hd ekran                   300

    kasa seninki olsun                                   126

    9500gt ddr2 128 bit                                 103 (yanlış hatırlıyo olabilirim,benim ekran kartım bu değildi)

    hocam bende bu işlemciyle sistem toplayacam. bu fiyatlarda aklımda kaldığı kadarıyla 23 nisan vatan fiyatları. sen biraz pahalı topluyosun. bu yazdığım sistem seninkinden daha iyi ve hemen hemen aynı fiyat. ha dersen ki o 23 nisandaydı bende 19 mayısı bekliyorum. yine bi kampanya yapacaklar mutlaka.

    acer 5740g dizüstü almıştım onu sattım böyle bi sistem toplayacam.

    edit: para birimi lira.

     


    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    yaramaz bu pc.

    9600GT+ 256bit al bare. günümüz oyunlarını oynarsın en azından.


    -----------------------------

    hacı tamam ekran kartını zaten 9600 alcaz onu sonradan değiştrdkde baska ne yaramaz 1300 bütce var.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    o ram ney öyle :|en az 800lük al yada 1066 mhz(ddr3 alsan daha iyi tabi) ekran kartı oyun tutkunu olmayana iyi bence, ama amd-ati ikilisiyle toplaman daha iyi olabilir hem daha ucuz olur.

    Bence baştan topla bunu alma tek işlemci iyi

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    DDR3 aldımı 100 lira kadar oynuyor arada sonradan soğutma ve hoporlerde alacam hesap yapıyorum sınırsız bütce yok yani yoksa hepsinin en son modelini alırdık :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    DDR3 aldımı 100 lira kadar oynuyor arada sonradan soğutma ve hoporlerde alacam hesap yapıyorum sınırsız bütce yok yani yoksa hepsinin en son modelini alırdık :)

    -----------------------------

    öyle ama 667 mhzlik ramde alma

Toplam Hit: 1828 Toplam Mesaj: 13