Donanım Uyumlulugu
-
DVD-RW-22X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI SİYAH (Kutusuz)
M720-US3 nForce 720D AM2+ 1066MHz FW1394 Anakart
9500GT GDDR2 1GB 128BIT EKRAN KARTI
500GB 16MB SATA2 7200RPM HARDDISK =94
ELITE RC-332 400W MidT ATX SİYAH KASA =126
Phenom II X4 black edition 965
19" 933NW+ GENİŞ EKRAN LCD MONİTÖR
2 Gb DDR2 667MHz CL5 Tek Modül Ram | 2 tane--------------------
Beyler ben 1300 e bu makinayı topluyorum.Ama bi sorum var fsb diye bi olay vardı şöle ki mesela islemcinin ve ramin hız aynı degil o zaman düşük olanın hızında calısıyor gibi bişeyler vardı bu parcalarda o problem olur mu ?
-
Yarın Bide Ben Bakıyım Fiyat Fazla Gibi.
-
9500'de yeni oyunlari oynayamazsin.
ramlarin frekansini niye dusuk aliyorsun, al 1066mhz.
-
16-18 $ Oynuyo Tanesinde :D Adamda Ekonomi Yapıyo :D
-
yaramaz bu pc.
9600GT+ 256bit al bare. günümüz oyunlarını oynarsın en azından.
-
-
kingston 2gb ddr3 1333 mhz tek modül: 90 (2 tane koy 180 olsun)
wd 32mb cache bellek 500 gb hard disk: 94 (7200 rpm)
amd phenom 2x4 965 black .... 315
gigabayte ddr3 uyumlu anakart 180
22" lg veya samsung hd ekran 300
kasa seninki olsun 126
9500gt ddr2 128 bit 103 (yanlış hatırlıyo olabilirim,benim ekran kartım bu değildi)
hocam bende bu işlemciyle sistem toplayacam. bu fiyatlarda aklımda kaldığı kadarıyla 23 nisan vatan fiyatları. sen biraz pahalı topluyosun. bu yazdığım sistem seninkinden daha iyi ve hemen hemen aynı fiyat. ha dersen ki o 23 nisandaydı bende 19 mayısı bekliyorum. yine bi kampanya yapacaklar mutlaka.
acer 5740g dizüstü almıştım onu sattım böyle bi sistem toplayacam.
edit: para birimi lira.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
yaramaz bu pc.
9600GT+ 256bit al bare. günümüz oyunlarını oynarsın en azından.
-----------------------------hacı tamam ekran kartını zaten 9600 alcaz onu sonradan değiştrdkde baska ne yaramaz 1300 bütce var.
-
o ram ney öyle :|en az 800lük al yada 1066 mhz(ddr3 alsan daha iyi tabi) ekran kartı oyun tutkunu olmayana iyi bence, ama amd-ati ikilisiyle toplaman daha iyi olabilir hem daha ucuz olur.
Bence baştan topla bunu alma tek işlemci iyi
-
DDR3 aldımı 100 lira kadar oynuyor arada sonradan soğutma ve hoporlerde alacam hesap yapıyorum sınırsız bütce yok yani yoksa hepsinin en son modelini alırdık :)
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
DDR3 aldımı 100 lira kadar oynuyor arada sonradan soğutma ve hoporlerde alacam hesap yapıyorum sınırsız bütce yok yani yoksa hepsinin en son modelini alırdık :)
-----------------------------öyle ama 667 mhzlik ramde alma
