folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımcı Müridler Acilen Yardım Ltfn :S



Donanımcı Müridler Acilen Yardım Ltfn :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    beyler benım bu bılgısayar [ bunu demeye emcburum aslında kendısının hurdadan farkı yok ] her nesye beyler habreı kasıyor 1 aydır forumda cok kısıye sordum rene dahil herkese d hardıdskımde sorun var zaten su sıralar d hardddıskın ıcınde ne dosya atılıyor bazı turler harıc nede d harddıskte klasör oluşturulabılıyor bu 1. sorunum

    2. sorun bılgısayarım beyler kendılıgınden ses drıverını sılıyor ses calmıyor bazen masaustundeyken ayrıca mouse kılıtlenıyor yavas yavas ıslıyor işlemci neredeyse %100 . bazen D harddıskı okumuyor masaustundeyken bır ses olusuyor zart dıye d harddısk gıdıyor kapatıp acıyorum öyle kendıne gelıyor

     

    beyler pc kafayı yemıs durumda acılen su sorunuma boır önerı getırın format dısında önerıler beklyıroum format dıyedene küfür ederım :d 

     

    d harddısk neden böyle yapıyor pc beden böyle format atıcam ama ondan önce bır çözüm :S hmasaüstünde 1gb dosya var c'ye foramt atıcam d'de bozuk e ben ne halt edıcem :S taşak gecmeyın valla acil beyybler   :D 


    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    senin fdisk sorunun var hoca. masaüstündeki dosyaları beklemeden cd ye atsan iyi olur veya hardiski sök başka bir arkadaşın pc ye de kopyalayabilirsin. ondan sonra sıfırdan fdisk yapıcan :) fdiskten sonra dosya biçimlerini fat32 yap. ram bellek düşükse biraz kasar bilgisayarı. en az 1 gb olsa güzel olur.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    fdisk atmadan önce kasanın içine bir bak bakalım kartlar falan tam oturmuşmu. yeniden çıkar tak. ondan sonra fdisk at yeniden parçalar böl. fdiskten sonra mecburen format atıcan. bak küfür edersen bi daha sana yazmam ona göre.

    harddiskin kaç gb

    ram bellek kaç mb

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    senin fdisk sorunun var hoca. masaüstündeki dosyaları beklemeden cd ye atsan iyi olur veya hardiski sök başka bir arkadaşın pc ye de kopyalayabilirsin. ondan sonra sıfırdan fdisk yapıcan :) fdiskten sonra dosya biçimlerini fat32 yap. ram bellek düşükse biraz kasar bilgisayarı. en az 1 gb olsa güzel olur.
    -----------------------------

    söz ver kfuur etmıcene özlleıklerı sayam :D

    2.4 ghz ıslemcı pentıum 4 256 mb atı radeon ekran kartı 9550s  nakart asrock [ kolpa ] rram 512 harddısklerde samsung sp0411nı işte ne edebılırım bedne donanımcıyım ama benden daha ıyılede vardır hoja fat32 yaparım ama kasmaması lazımn her hafta d harddıskı formatlayamam en ıyısıı smart dısk alıp dosyaları ona atmak sonra hddyı satıp yenı hdd:D


    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    harddisk kaç gb ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Aynısı bana da oldu. Yeni hdd aldım. Problem bitti. Bu arada arızalanan hdd 6 senelik falandı. Aynen ses kartı driverı siliniyordu ve bazı eklediğim dosyalar kayboluyordu. Yenisini al hacım. Bu arada 80gb hdd ler 75 ytl falan. Yaşasın Thaiwan.:D

    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    40 cigabayt :D şimdi odaya gıttım babam ıddaaayı actırıcaktı dedım pc m0rt olmazsa laptop alırız dedı bugun ıstesem alıcaklar ama ben hacı ıstemıyorum ya allah muhafaza össyı kazanamam fılan ıcım rahat etmez hem yıyen hemde haketmeyen cocuk olamam her nese hacılar fıkırlere devam  :D

    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    önce yukardaki işlemleri yap olmazsa fabrika ayarlarına dönüştürelim.  

    eğer parayı sorun ediyorsan hardiski fabrika ayarlarına çeviren programlar var yani hardiski sıfırdan almış gibi yapıyorsun.

    parayı sorun etmiyorsan sıfır al.

    yok bu işlerden az anlarım veya hiç anlamam dersen anakartını uçurmadan bilgisayarcıya götür hardiski değiştirirsin.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    yok aga zaten pcyı ıyı bıldıgım ıcın benım c bu halde kurcalamadıgım yerı kalmadı anlarımda pcden 1 sene beklerım yafa bu hafta d'dekı badseectorlerı onarırım öyle ıdare eder foramt zoruma gıdıyor sıstemı gerı alsam su an moused ebozuldu masaustunde habıre kasyıro sarkılar takıla takıla gelıyor ınwdows cok gec acılıyor sıstemı gerı alsam duzelırmı la  :D

    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    sen hardiski çok şişirmissin galiba c yi falan.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    c de sorun yok her seferınde tekme atıyom olm pcye :d regedıtte kurcalamadıgım yer kalmadı la :D

    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
Toplam Hit: 3561 Toplam Mesaj: 24