Donanımcılar Yarım Lütfen Kafayı Sıyıracam
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar yokmu bile wallaha bilgisayarı kırıp parçalıyacam
-----------------------------Anakart Markasına Göre Kendi sitesinden Bios UPdate yap Dogal olarak butun Firmware ayarlarin default olacaktir. Muhtemel Sorun Sata'dan kaynakli olabilir bu nedenle Bios Update Yapman Daha mantıklı. Egerki Dos Ortamında Bios Update yapabilirim diyorsan Dos Ortaminda kendi elinle yapman daha makul olacaktır.
-
Dr_X bunu yazdı:
-----------------------------iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar yokmu bile wallaha bilgisayarı kırıp parçalıyacam
-----------------------------Anakart Markasına Göre Kendi sitesinden Bios UPdate yap Dogal olarak butun Firmware ayarlarin default olacaktir. Muhtemel Sorun Sata'dan kaynakli olabilir bu nedenle Bios Update Yapman Daha mantıklı. Egerki Dos Ortamında Bios Update yapabilirim diyorsan Dos Ortaminda kendi elinle yapman daha makul olacaktır.
-----------------------------Not: BIOS update yaparken elektriğin her hangi bi şekilde kesilmemesini sağla yani elektriğin gitmiceğinden nolursa olsun update sırasında bilgisayar kapanmamalı kapanırsa geçmiş olsun ^^
-
cLubb3R bunu yazdı:
-----------------------------
Dr_X bunu yazdı:
-----------------------------iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar yokmu bile wallaha bilgisayarı kırıp parçalıyacam
-----------------------------Anakart Markasına Göre Kendi sitesinden Bios UPdate yap Dogal olarak butun Firmware ayarlarin default olacaktir. Muhtemel Sorun Sata'dan kaynakli olabilir bu nedenle Bios Update Yapman Daha mantıklı. Egerki Dos Ortamında Bios Update yapabilirim diyorsan Dos Ortaminda kendi elinle yapman daha makul olacaktır.
-----------------------------Not: BIOS update yaparken elektriğin her hangi bi şekilde kesilmemesini sağla yani elektriğin gitmiceğinden nolursa olsun update sırasında bilgisayar kapanmamalı kapanırsa geçmiş olsun ^^
-----------------------------Not2: :) Staj Zamanında Egerki Bios Update Yaparken Elektirik kesilirse Hocamız Söyle Derdi " Boku yediniz Evladım gitti Güzelim Eprom Ki o zaman yedek eprom'da yoktu :D şimdiki gibi değildi kısıtlıydı herşey... allah yardımcınız olsun derdi :) "
Elektirigin kesilmeyecegi yerde yap Hoş türkiyede Böyle birşey Imkansız Tutarsın simdi tam başlarsın gıcıklıgına elektirik gider " ama insallah öyle birşey olmaz "
