Donanımdan Anlayan Arkadaşlar Sorun Ne Olabilir.?
-
ram leri teker teker dene eğer elinde iki tane yoksa birinden bi tane ödünç al dediğin sorun bence ram le alakalı
-
D: Bugün sabah sularında aynı sorun benimde başıma geldi ki bugune kadar bi kere geldi oda bundan önceki formattaydı benim başıma daha değişik geliyor aynı sorun bilgisayar açılıyor tam Hoşgeldiniz diycekken ÇAAATTT mavi ekran ve sonu olmaya bir döngüye giriyor alet ancak ben malesef tam format atıyorum :( bilgilerin kurtarılanmayacagı şekilde ki ontrack bile işe yaramıyor 3 diskten C:/ tamamen kararıyor, format atana kadar ne açılıyor nede başka bir kurtarma yapılabiliniyor.. sen yine dua et muhtemelen ekran kartından veya ramdan kaynaklı :|
Edit: Haa elinde sağlam kurtarma yazılımı olan varsa yollasın acil lazım 60lık disk göçtü yedeksiz kurtarmam lazım....
-
mavi ekran geliyosa sorun ramlerdendir kesin olarak format atma boşuna kolay gelsin
-
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------D: Bugün sabah sularında aynı sorun benimde başıma geldi ki bugune kadar bi kere geldi oda bundan önceki formattaydı benim başıma daha değişik geliyor aynı sorun bilgisayar açılıyor tam Hoşgeldiniz diycekken ÇAAATTT mavi ekran ve sonu olmaya bir döngüye giriyor alet ancak ben malesef tam format atıyorum :( bilgilerin kurtarılanmayacagı şekilde ki ontrack bile işe yaramıyor 3 diskten C:/ tamamen kararıyor, format atana kadar ne açılıyor nede başka bir kurtarma yapılabiliniyor.. sen yine dua et muhtemelen ekran kartından veya ramdan kaynaklı :|
Edit: Haa elinde sağlam kurtarma yazılımı olan varsa yollasın acil lazım 60lık disk göçtü yedeksiz kurtarmam lazım....
-----------------------------
getdataback diye arat google da bulamazsan upload ederim bugüne kadar gördüğüm en iyi veri kurtarma programı ğer o da işe yaramazsa sana çok profesyonel bi program önereyim "encase 6.5" resmi site guidancesoftware çok profesyonel olduğu için kullanımı çok karışık eğer full sürümünü bulaiblirsen (ki çok zor her bi programın full sürümünü interneti talan edip bulan ben bu pro'nun fullünü bulamadım ) kulllanımını anlatırım sana
