folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımdan Anlayan Ark.Ların Fikirleri Lütfen



Donanımdan Anlayan Ark.Ların Fikirleri Lütfen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Ark.lar elimde 1024 lük 2 tane ram war ama başka bişi yok işlemci, anakart ve ekran kartı iyi bir pc toparlamak istiyorum cep yakmıyacak şekilde işimi görecek bir pc toplayabilrmiyim lütfen önerdiğiniz modelleri yazın


    since 2005 // tbt
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    bütçen ne kadar hoca. forumda under_king hoca bilgisayar satıyor ona tanışabilirsin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    bugün çok soru sordum ya :) 3üne ve kasaya 500-600 civarı ayırabilirim

    since 2005 // tbt
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    manyaki bunu yazdı:
    -----------------------------
    bugün çok soru sordum ya :) 3üne ve kasaya 500-600 civarı ayırabilirim
    -----------------------------

    hoca monitör var mı peki ? monitör dahil mi bu bütçenin içine yoksa hariç mi.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    ewde 17 E monitor war yetio o bana :) anakart, işlemci,ekran kartı, kasa..

    since 2005 // tbt
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Anakart : asus p5pl2e veya gigabayt anakart modellerinden

    işlemci : intel core 2 cpu (çift çekirdek) veya amd marka olabilir.

    ekran kartı : ati radeon 512 mb

    dvd + cd rw philips marka olabilir

    160 gb samsung harrdisk

    kasayı kafana göre seç.

    ram bellek zaten elinde var hangi marka bilmiyorum. ama anakartla uyumlu olabilmesi için ona göre anakart modeli seçmelisin. bende sana iki anakart markasından biri seçmeni önerdim diğerleri zati kötü. elinde mevcut ram bellekleri yanına alıp bilgisayarcıyla konuşmalısın. şimdi internetteki fiyatları söylersem olmaz çünkü internetteki fiyatlarla bayinin fiyatları aynı değildir. internetteki fiyatlar biraz yüksektir bayininki ucuz hoca. tanıdığın donanımcıdan anlayan yakın arkadaşın varsa onunla beraber git bilgisayarcıya sana teklif ettiği modelleri incelesin ona göre alırsın yalnız yukardaki dediklerim iyi ama onun dışındakiler yaramaz. mesela atıyorum fifa 2008 oyunu oynamak istersen nvidia veya ati marka ekran kartı seçmelisin çünkü bu oyunlar directx 9 destekli bir ekran kartı istiyor. bu gibi oyunları nvidia veya ati marka directx 9 destekli ekran kartları ile oynayabilirsin.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek

    Hoja oncelikle işlemci secmelisinki buna gore anakart onerelim. ekran kartı olarak gpu ve ram hızları yuksek ve 256bit kart almalısın.

    intel islemciden yola cıkarak bir sistem yazayım;
    Intel G33-FBC 1333 anakart 162ytl
    Intel e4500 islemci 190ytl
    ati x1950pro 512/256 gddr3 1400ram/580gpu 250ytl  bu ucluye 600ytl ayırdıgını soylemisin, tam 600 tutuyor. kasa psu vs. lerde bu paraya dahilse ozaman amd islemciden bir sistem yazayım.

    msi k9n neo-f v3  105ytl
    amd 5000+ 180ytl
    nvidia 8600gt  155ytl   440ytl bu ucune gider, 90ytl 450w asus psu 60ytl ile de gecici olarak dandik bir kasa alırsın.


    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    harddisk i unutma hoca :D flash disk mi takcan pc ye :D

    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    elimde 400/500 olsa hemen ilk iş gidip bidene intel x38 çipsetli bir anakart almak olur.ondan sonra 2 tane ddr 2 ram bide pci i exp x8'lik ekran kartı,amd işlemci alırım idarelik..geforce 8800lerin ve ddr3'lerin ve 4 çekirdeklerin fiyatı düşünce hemencecik onlardan alırım..ileriye dönük bir şey istiyorsan..önce chipset önemli..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek

    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------
    harddisk i unutma hoca :D flash disk mi takcan pc ye :D
    -----------------------------

    okumayı biliyorsun degilmi? sadece anakart islemci ve ekran kartı istedigini yazmıs, bende ona gore yazdım. 


    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    ram lar ddr mi ddr2 mi ?

    yunusozturk.com
Toplam Hit: 2047 Toplam Mesaj: 12