Dondurulmuş Kiraz + Nutella
-
Abi senin gibi zengin bi adam nasıl nutellaya düştü bak bende onu anlamadım :)
-
Kirazin kilosu kac para haberiniz yok tabi hey heeey. Senin dediğin napolyon kirazi 10 liraya satıyorlar hocam. Nutella desen o da asagi yukari 10 lira. Bunlar hep hesap.
-
burada üzümler erince deneyelim bakalım. nutella olmazsa bim'deki çikolatayı kullanırız artık.
-
hocam aynısını almanyada görmüştüm ^^ istinya avm gibi bir yerde merdiven altı pastahanesinde satıyorlardı he yapacak olsam kirazla m yaparım...
fişneyle yaparım suyuda kanıma kırmızı rengi verir :D -
Bim in peripella çikosuyla yapsam ölürmüyüm acaba d..dflhşekgmhgg
-
az önce denedim. gerçekten güzel oluyor.
fakat kiraz 5 saat derin dondurucuda taş gibi olmasına rağmen nutellaya batırıp çıkarınca çikolatası donmadı. sanırım kalın tabaka oldu o yüzden.
ben de aşağıdaki resimdeki gibi tabağı doldurup yaklaşık 10 tane yapıp dondurucuya tekrar kattım. 30 dk sonra hüpleteceğim.

-
myblackworldweb bunu yazdı
az önce denedim. gerçekten güzel oluyor.
fakat kiraz 5 saat derin dondurucuda taş gibi olmasına rağmen nutellaya batırıp çıkarınca çikolatası donmadı. sanırım kalın tabaka oldu o yüzden.
ben de aşağıdaki resimdeki gibi tabağı doldurup yaklaşık 10 tane yapıp dondurucuya tekrar kattım. 30 dk sonra hüpleteceğim.
yarın da izinli olsam varya acımazdım gider bizim markete bu saatte herşey var alır gelirdim parasıyla değilmi :) ama uyumam lazım afiet olsun hoca.
-
myblackworldweb bunu yazdı
az önce denedim. gerçekten güzel oluyor
fakat kiraz 5 saat derin dondurucuda taş gibi olmasına rağmen nutellaya batırıp çıkarınca çikolatası donmadı. sanırım kalın tabaka oldu o yüzden.
ben de aşağıdaki resimdeki gibi tabağı doldurup yaklaşık 10 tane yapıp dondurucuya tekrar kattım. 30 dk sonra hüpleteceğim.
Robinson_Crusoe' nun sevdiği beğendiği zevk aldığı bir şeyin, hoş olamaması zevk huzur mutluluk vermemesi gibi bir durum asla söz konusu olamaz, afiyet olsun,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdı
az önce denedim. gerçekten güzel oluyor
fakat kiraz 5 saat derin dondurucuda taş gibi olmasına rağmen nutellaya batırıp çıkarınca çikolatası donmadı. sanırım kalın tabaka oldu o yüzden.
ben de aşağıdaki resimdeki gibi tabağı doldurup yaklaşık 10 tane yapıp dondurucuya tekrar kattım. 30 dk sonra hüpleteceğim.
Robinson_Crusoe' nun sevdiği beğendiği zevk aldığı bir şeyin, hoş olamaması zevk huzur mutluluk vermemesi gibi bir durum asla söz konusu olamaz, afiyet olsun,
evet başta lezzetli görünüyor ama bu sefer yanıldın gibi.
saksafon müziği eşliğinde jartiyerli bir hatunla aynı odada iken pisuvara işediğini görürsün ya işte öyle hayal kırıklığına uğradım. neden mi ?
kirazı ısırdım soğuktan dişlerim dökülecekti reis. :( beyim 3 saniye pause yaptı acıdan. kiraz damağıma yapıştı kendimi camdan aşşağı atacaktım .
-
ah bi de kirazın çekirdeği olmasa.
