folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dondurulmuş Kiraz + Nutella



Dondurulmuş Kiraz + Nutella

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Abi senin gibi zengin bi adam nasıl nutellaya düştü bak bende onu anlamadım :) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    Kirazin kilosu kac para haberiniz yok tabi hey heeey. Senin dediğin napolyon kirazi 10 liraya satıyorlar hocam. Nutella desen o da asagi yukari 10 lira. Bunlar hep hesap. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    burada üzümler erince deneyelim bakalım. nutella olmazsa bim'deki çikolatayı kullanırız artık.


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    hocam aynısını almanyada görmüştüm ^^ istinya avm gibi bir yerde merdiven altı pastahanesinde satıyorlardı he yapacak olsam kirazla m yaparım... 
    fişneyle yaparım suyuda kanıma kırmızı rengi verir :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Bim in peripella çikosuyla yapsam ölürmüyüm acaba d..dflhşekgmhgg

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    az önce denedim. gerçekten güzel oluyor.

    fakat kiraz 5 saat derin dondurucuda taş gibi olmasına rağmen nutellaya batırıp çıkarınca çikolatası donmadı. sanırım kalın tabaka oldu o yüzden.

    ben de aşağıdaki resimdeki gibi tabağı doldurup yaklaşık 10 tane yapıp dondurucuya tekrar kattım. 30 dk sonra hüpleteceğim.

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı

    az önce denedim. gerçekten güzel oluyor.

    fakat kiraz 5 saat derin dondurucuda taş gibi olmasına rağmen nutellaya batırıp çıkarınca çikolatası donmadı. sanırım kalın tabaka oldu o yüzden.

    ben de aşağıdaki resimdeki gibi tabağı doldurup yaklaşık 10 tane yapıp dondurucuya tekrar kattım. 30 dk sonra hüpleteceğim.

     

    yarın da izinli olsam varya acımazdım gider bizim markete bu saatte herşey var alır gelirdim parasıyla değilmi :) ama uyumam lazım afiet olsun hoca.

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı

    az önce denedim. gerçekten güzel oluyor

    fakat kiraz 5 saat derin dondurucuda taş gibi olmasına rağmen nutellaya batırıp çıkarınca çikolatası donmadı. sanırım kalın tabaka oldu o yüzden.

    ben de aşağıdaki resimdeki gibi tabağı doldurup yaklaşık 10 tane yapıp dondurucuya tekrar kattım. 30 dk sonra hüpleteceğim.

     

    Robinson_Crusoe' nun sevdiği beğendiği zevk aldığı bir şeyin, hoş olamaması zevk huzur mutluluk vermemesi gibi bir durum asla söz konusu olamaz, afiyet olsun,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı

    az önce denedim. gerçekten güzel oluyor

    fakat kiraz 5 saat derin dondurucuda taş gibi olmasına rağmen nutellaya batırıp çıkarınca çikolatası donmadı. sanırım kalın tabaka oldu o yüzden.

    ben de aşağıdaki resimdeki gibi tabağı doldurup yaklaşık 10 tane yapıp dondurucuya tekrar kattım. 30 dk sonra hüpleteceğim.

     

    Robinson_Crusoe' nun sevdiği beğendiği zevk aldığı bir şeyin, hoş olamaması zevk huzur mutluluk vermemesi gibi bir durum asla söz konusu olamaz, afiyet olsun,

    evet başta lezzetli görünüyor ama bu sefer yanıldın gibi.

    saksafon müziği eşliğinde jartiyerli bir hatunla aynı odada iken pisuvara işediğini görürsün ya işte öyle hayal kırıklığına uğradım. neden mi ?

    kirazı ısırdım soğuktan dişlerim dökülecekti reis. :(  beyim 3 saniye pause yaptı acıdan. kiraz damağıma yapıştı kendimi camdan aşşağı atacaktım .


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    ah bi de kirazın çekirdeği olmasa. 

Toplam Hit: 4491 Toplam Mesaj: 32