folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Don‘T Starve Together Steamdan Oynayan Varmı?



Don‘T Starve Together Steamdan Oynayan Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Merhaba müridler, bu stream yapan elemanlardan baya bi izliyorum oyun eğlenceli gibi oynayan varmı steamdan alıp birlikte oynayalım yada? Gift olarak satabilecek olan varsa biraz daha uygun fiyata alabilirim. Normal torrentten çektim oynuyorumda tek başına çok zevklı gibi gelmedi bana

     

     

     

    https://www.youtube.com/watch?v=TaiJA9Rcl-k&list=PLhpi7wXTY-5yykyQjrerXSSKNo2SBTCtA

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Bence tek basinada zevkli.ben tek oynadim.herseyi yaptim.diger boyutlara gecmedim sacma geldi ama her turlu esyayi yaptim.herseyi yaptiktan sonra ee simdi ne olacak diyorsun ve oyun zekin bitiyor ama oraya gelene kadar baya bir oynuyorsun


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı

    Bence tek basinada zevkli.ben tek oynadim.herseyi yaptim.diger boyutlara gecmedim sacma geldi ama her turlu esyayi yaptim.herseyi yaptiktan sonra ee simdi ne olacak diyorsun ve oyun zekin bitiyor ama oraya gelene kadar baya bir oynuyorsun

    ben daha ağ bulup arı yakalayamadım hoca 1 haftadır oynuyorum

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

     

    ben oynuyorum bir arkadaşla beraber, ama kış gelince öldük. neden öldük? ne yapmamız gerekiyor? tecrübeli müridlerden bilgi bekliyorum :D 

     dipnot: hep erkek karakterlerle oynuyorduk, kadınları alınca daha çok yaşadık.

    dont

    BerkayCit tarafından 23/Oca/15 18:01 tarihinde düzenlenmiştir

    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    yazın kışa hazırlık yapmanız şart.yazın büyük bir bölümü kışa hazırlıkla geçer zaten.

    hazırlıklar neler ? bere yapmanız lazım mont yapmanız lazım.et kurutmanız lazım.resimden gördüğüm kadarıyla dolabınızda yok.dolap yoksa et kurutup bekleyeceksiniz. bir başka çözümde ocaktan 3-4 tane yapaıp yemeği ocakta bırakın bozulmaz

    kışın yanınızda hep bir tane meşale olsun.dolaşırken üşürseniz hemen bi çalı yakın sonra tekrar ısınırsınız sonra devam.

    yazın yapacagınız mont kış için pek uygun sayılmaz ama hiç yoktan iyidir.kış montu yapmanız lazım.onun içinde boka benzer bişi var :D gezerken onlara rastlarsınız.onun araştırmasını yapıorsunuz.o sizi özel file yönlendirior.o fili kesmek için bumeranga ihtiyacınız var sizi görürse kaçar o yüzden bumerangla fili kızdırıp size saldırmasını sağlayın.ben bumerangsızda yakaladım.gece olunca uyuyorlar sabaha karşı yanına gidip saldırıordum uydugu için kaçmıyordu.sabaha karşı yapın gece yaaprsanız saldırdıgında kaçıp kaçıp vuramazsınız.

    ilk karakter en iyisi amatörler için.çünkü sakala ihtiyacınız var öldüğünüzde yeniden doğmak için.diğer karakterlerin sakalı yok mecbur hayvanlardan toplamanız lazım oda biraz sıkıntılı.kış hazırlınız bitince bal işine girin.3 kovan yapsanız size yeter.bal işine girdikten sonra yiyecek sıkıntınız pek olmaz.can sıkıntınızda olmaz.

    buz dolabı için bi yer var ordaki yaratıkları kesiorsunuz.onlar öle kolay değil.domuzları besleyin onlar sizi koruyacaklar 6-7 domuzla gidip o yaratıkları kesin buz dolabı yapın

    bu aşamaya kadar gelince zaten oyundaki hersei yapmıs oluorsunuz.dilerseniz diğer boyutlara geçebilirsiniz ama ben tercih etmedim.3-4 boyut atladıktan sonra oyunun sonu gelior.boyut işi bana saçma geldi.mesela bi sonraki boyuta geçince sıfırdan başlıorsunuz sıfır eşya ve hep kış.donmadan bi an önce yakacak vs şeyler yapmanız gerekio.sonra bi boyut daha atlıorsunuz vs vs.

    yer altı var.orası başka bir dünya.fenersiz gitmeyin

    duvarlarda bi boka yaramıor.ben köpeklerden korunmak için yapmıstım ama siz nası giriosanız onlarda o şeklde içeri giriolar.bi o işi sevmedim.koruma amaçlı değiller

    Ekerci tarafından 23/Oca/15 18:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı

     

    ben oynuyorum bir arkadaşla beraber, ama kış gelince öldük. neden öldük? ne yapmamız gerekiyor? tecrübeli müridlerden bilgi bekliyorum :D 

     dipnot: hep erkek karakterlerle oynuyorduk, kadınları alınca daha çok yaşadık.

    dont

    1. kıfafet lazım şapkalar kısmında bakabilirsin. tavşanlardan kulaklık bufalodan mont vs.

    2. kesinlikle termal stone. ateş yakınca ısınıyo yanında taşıyosun sıcak tutuyo

    3. kış gelmeden buz dolabı yapıp bişeyleri buz dolabına at. benim favori yemeğim 1 et veya canavar eti+1 tahta+2 herhangi bişey=köfte bir de bunun ballısı var o daha iyi

    4.yemek yapmak için kazandan yapmamışsın yapmalısın

    etleri kurutunca daha fazla dayanıyolar 

    buzdolabı içi çark şart. onları mezar kazarak -ruh sağlığı düşer veya http://dont-starve-game.wikia.com/wiki/Clockwork_Knight şurdakilerden bulup öldürmen gerek. bu arada web sitesi oldukça güzel kullanabilirsiniz

    angels_demos tarafından 23/Oca/15 18:32 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı

    yazın kışa hazırlık yapmanız şart.yazın büyük bir bölümü kışa hazırlıkla geçer zaten.

    hazırlıklar neler ? bere yapmanız lazım mont yapmanız lazım.et kurutmanız lazım.resimden gördüğüm kadarıyla dolabınızda yok.dolap yoksa et kurutup bekleyeceksiniz. bir başka çözümde ocaktan 3-4 tane yapaıp yemeği ocakta bırakın bozulmaz

    kışın yanınızda hep bir tane meşale olsun.dolaşırken üşürseniz hemen bi çalı yakın sonra tekrar ısınırsınız sonra devam.

    yazın yapacagınız mont kış için pek uygun sayılmaz ama hiç yoktan iyidir.kış montu yapmanız lazım.onun içinde boka benzer bişi var :D gezerken onlara rastlarsınız.onun araştırmasını yapıorsunuz.o sizi özel file yönlendirior.o fili kesmek için bumeranga ihtiyacınız var sizi görürse kaçar o yüzden bumerangla fili kızdırıp size saldırmasını sağlayın.ben bumerangsızda yakaladım.gece olunca uyuyorlar sabaha karşı yanına gidip saldırıordum uydugu için kaçmıyordu.sabaha karşı yapın gece yaaprsanız saldırdıgında kaçıp kaçıp vuramazsınız.

    ilk karakter en iyisi amatörler için.çünkü sakala ihtiyacınız var öldüğünüzde yeniden doğmak için.diğer karakterlerin sakalı yok mecbur hayvanlardan toplamanız lazım oda biraz sıkıntılı.kış hazırlınız bitince bal işine girin.3 kovan yapsanız size yeter.bal işine girdikten sonra yiyecek sıkıntınız pek olmaz.can sıkıntınızda olmaz.

    buz dolabı için bi yer var ordaki yaratıkları kesiorsunuz.onlar öle kolay değil.domuzları besleyin onlar sizi koruyacaklar 6-7 domuzla gidip o yaratıkları kesin buz dolabı yapın

    bu aşamaya kadar gelince zaten oyundaki hersei yapmıs oluorsunuz.dilerseniz diğer boyutlara geçebilirsiniz ama ben tercih etmedim.3-4 boyut atladıktan sonra oyunun sonu gelior.boyut işi bana saçma geldi.mesela bi sonraki boyuta geçince sıfırdan başlıorsunuz sıfır eşya ve hep kış.donmadan bi an önce yakacak vs şeyler yapmanız gerekio.sonra bi boyut daha atlıorsunuz vs vs.

    yer altı var.orası başka bir dünya.fenersiz gitmeyin

    duvarlarda bi boka yaramıor.ben köpeklerden korunmak için yapmıstım ama siz nası giriosanız onlarda o şeklde içeri giriolar.bi o işi sevmedim.koruma amaçlı değiller

    girişine tuzak kurabilirsin. o tazı dişleriyle yapılıyor mesela. ben örümcek yetiştirdiğim bir yere yapmıştım. tabi girişi biraz uzun yapmak gerekiyor

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    angels_demos bunu yazdı
    Ekerci bunu yazdı

    yazın kışa hazırlık yapmanız şart.yazın büyük bir bölümü kışa hazırlıkla geçer zaten.

    hazırlıklar neler ? bere yapmanız lazım mont yapmanız lazım.et kurutmanız lazım.resimden gördüğüm kadarıyla dolabınızda yok.dolap yoksa et kurutup bekleyeceksiniz. bir başka çözümde ocaktan 3-4 tane yapaıp yemeği ocakta bırakın bozulmaz

    kışın yanınızda hep bir tane meşale olsun.dolaşırken üşürseniz hemen bi çalı yakın sonra tekrar ısınırsınız sonra devam.

    yazın yapacagınız mont kış için pek uygun sayılmaz ama hiç yoktan iyidir.kış montu yapmanız lazım.onun içinde boka benzer bişi var :D gezerken onlara rastlarsınız.onun araştırmasını yapıorsunuz.o sizi özel file yönlendirior.o fili kesmek için bumeranga ihtiyacınız var sizi görürse kaçar o yüzden bumerangla fili kızdırıp size saldırmasını sağlayın.ben bumerangsızda yakaladım.gece olunca uyuyorlar sabaha karşı yanına gidip saldırıordum uydugu için kaçmıyordu.sabaha karşı yapın gece yaaprsanız saldırdıgında kaçıp kaçıp vuramazsınız.

    ilk karakter en iyisi amatörler için.çünkü sakala ihtiyacınız var öldüğünüzde yeniden doğmak için.diğer karakterlerin sakalı yok mecbur hayvanlardan toplamanız lazım oda biraz sıkıntılı.kış hazırlınız bitince bal işine girin.3 kovan yapsanız size yeter.bal işine girdikten sonra yiyecek sıkıntınız pek olmaz.can sıkıntınızda olmaz.

    buz dolabı için bi yer var ordaki yaratıkları kesiorsunuz.onlar öle kolay değil.domuzları besleyin onlar sizi koruyacaklar 6-7 domuzla gidip o yaratıkları kesin buz dolabı yapın

    bu aşamaya kadar gelince zaten oyundaki hersei yapmıs oluorsunuz.dilerseniz diğer boyutlara geçebilirsiniz ama ben tercih etmedim.3-4 boyut atladıktan sonra oyunun sonu gelior.boyut işi bana saçma geldi.mesela bi sonraki boyuta geçince sıfırdan başlıorsunuz sıfır eşya ve hep kış.donmadan bi an önce yakacak vs şeyler yapmanız gerekio.sonra bi boyut daha atlıorsunuz vs vs.

    yer altı var.orası başka bir dünya.fenersiz gitmeyin

    duvarlarda bi boka yaramıor.ben köpeklerden korunmak için yapmıstım ama siz nası giriosanız onlarda o şeklde içeri giriolar.bi o işi sevmedim.koruma amaçlı değiller

    girişine tuzak kurabilirsin. o tazı dişleriyle yapılıyor mesela. ben örümcek yetiştirdiğim bir yere yapmıştım. tabi girişi biraz uzun yapmak gerekiyor

    tuzak işine girmemiştim :D spearla kesiordum ben hepsini vur kaçla. eet dedğin gibi yapılabilir


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    sağolun, önerilerin hepsini bir sonraki oynayışımda yapıcam :)


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bartimaeus
    Bartimaeus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Oyuna bu gün başladım sürekli ölüp ölüp duruyorum aq. En fazla 15 gün dayanabildim. :)

    En son kendi ektiğim ağaç, keserken canlanıp beni öldürdü la. :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
Toplam Hit: 3862 Toplam Mesaj: 14