Dövüş Sırasında Yardımcılar.
-

Anahtarlığımı seviyorum.
-
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------

Anahtarlığımı seviyorum.
-----------------------------
hocam nerden buluruz bunu :D -
dealextreme
-
Hiç bir zaman dolu olduğumda kavga çıkmadı. hep temiz gezerken çıktı bende böyle bir talihsizim
-
-
GusFring bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------Airsoft silaha beziyorlar.Kavgada M16 çıkardığını düşünsenize :D
-
Çok şey yazacaktım ama, boşa gider belki diye yazmıyorum.
-
Osmanlı Şapla :D
-
muşta iyidir öyle kafa kemik kırdıgıda yoktur ama cokpis şişirir morartır 20 kişiyle kavga etmiştik 2 kişi vurdugum düşüyordu cocugun suratı mos mor olmustu ama bi yeri kırılan yoktu.
Toplam Hit: 6542 Toplam Mesaj: 48
