Dreambox Almayı Düşünüyorum
-
Dreambox almayı düşünüyorum. hangi modelini almam gerekiyor hangisini alayım. birde kaç liradır. kullanan ve memnun kalan varmı artıları eksileri nelerdir kullanan arkadaşlar varsa.
-
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
Dreambox almayı düşünüyorum. hangi modelini almam gerekiyor hangisini alayım. birde kaç liradır. kullanan ve memnun kalan varmı artıları eksileri nelerdir kullanan arkadaşlar varsa.
-----------------------------İst deysen Yardımcı Olabilirim Yada Net Üzerinden Alırsan Tanıdık Var Yardımcı olur
Ama Sana Tek Söyleyecegim Ufak Bi ipucu Verim Redline Şirketi Yeni Birşey Geliştiriyor Bekle Derim Dünya Kupasına Yetişecek Şuan almanı Tavsiye Etmem Biraz Bekle Derim ben
-
500 s modelini daha yeni aldim.kullanmadigim icin bisi diyemicem.yakinda iyice kurcuklarim
-
Arkadaşım Yeni olduğun için 500s klon alırsın, fiyatı ise 130-150tl arasında bir şeydir, şimdiye kadar almaman bir hata zaten baştan başa:((, Bende klon cihaz kullanıyorum ve gayet memnunum hiç bir problem yok hele birde para ile server alırsan ki zatende alaçaksındır yoksa dreambox almanın bir anlamı yok o zaman işte adı üstünde hayal kutusu oluyor çıkıyor makine, yani bir an önce al kardeşş derim ben..
-
500 hd'ler yeni çıktı paran warsa al hdmı çıkış ta koymuşlar
800 hd'deki gibi dvı çıkış yok direk hdmı war ;) 150'lik bi çanak ucuna da yeni çıkan bi aparat var onu taktın mı 3-5 lnb takabiliyosun bi çanağa ve bi sağlam server üyelikle her kanalı izlersin ;)
-
dreambox 800hd kesinlikle ccam server muhteşem gider :)
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
500 s modelini daha yeni aldim.kullanmadigim icin bisi diyemicem.yakinda iyice kurcuklarim
-----------------------------dreambox almana sevindim pişman olmazsın. bende sezon başlayınca almayı düşünüyorum. gerçi şuandada kullanıyorum arkdaşınkini harbi söyledikleri gibi rüyakutu.
artı ve eksilerine gelince ;
maçları izlerken 5-10 saniyelik donmalar yaşayabilirsin onun haricinde pek problem yaşamazsın. yani ben yaşamıyorum.
artılarını anlatmama gerek yok dünyadaki bütün kanalları izleyebiliyosun belgesel sinema ve spor kanalları dahil.
-
dreambox 500s kullanıyorum memnunum tek eksiği görüntü kalitesi çok yüksek değil hd olmayan modellerde tabi çok ayrıntıya takılımıyorsan 500 s iyidir bence :)
-
digiturku kendi kutusunda maç olduğu zamanlar 10dk sürüyor açması ama dreambox ile 20 sn beklemiyorum :)
-
bu dreambox nedir hacılar tam olarak biri söyleyebilirmi ?
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------bu dreambox nedir hacılar tam olarak biri söyleyebilirmi ?
-----------------------------üzerindeki ethernet girişiyle ve içindeki işletim sistemiyle şifre paylaşımı yapan servera bağlanarak şifreli yayınları izlemeni sağlayan bi alet :D
