Dünya Yuvarlak Mı ?
-

Yıllardır süre gelen ”dünyanın ekvatordan basık kutuplardan şişkin kendine has şekline geoid denir” tezi sonunda çürütüldü. İsviçreli damgası yapıştırılan ancak muhtarlıktan ikametgahları araştırıldığında Ugandalı oldukları anlaşılan bir grup bilimadamının incelemeleri sonucunda dünyanın kendine has şeklinin falan olmadığı bu şeklin bildiğimiz yuvarlak olduğu ortaya çıktı. ”Dünya bize şekil yapma lütfen pls help” sloganıyla yola çıkan Ugandalı bilimadamları bu tarz çalışmaların devam edeceğini ve insanlığın bir çok konuda daha da aydınlatılacağını bildirdi. Ugandalı bilim adamlarının bir sonraki amacı Uganda’yı ve Ugandalılığı dünyada prestijli hale getirmek.
Gerçekleri görmeniz dileğiyle :) -
kare...
tipki satranc tahtasindakiler gibi
-
irem25 bunu yazdı:
-----------------------------
kare...
-----------------------------
kare derken ? -
tosun bunu yazdı:
-----------------------------irem25 bunu yazdı:
-----------------------------
kare...
-----------------------------
kare derken ?
-----------------------------
2 boyutlu diyor :D -
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
irem25 bunu yazdı:
-----------------------------
kare...
-----------------------------
kare derken ?
-----------------------------onu birakta sen bu bilgiyi nerden aldin onu soyle ..
-

-
konu pek inandırıcı gelmedi,kaynak ?
-
ugandalılar demişse doğrudur
:)
-
Avrupalılar kendine has diyor.(sui jeneris)
Ugandalılara güvenecek değilim.
-
Felony bunu yazdı:
-----------------------------ugandalılar demişse doğrudur
:)
-----------------------------ahahaha .D
-
adam ugandalı diyor bilimadamı diyor tabiki de gerçek
atalarımız ne demiş damlaya damlaya göl olur ugandalı ne derse dogrudur.
