folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dunyada Yasayan Uzaylilar



Dunyada Yasayan Uzaylilar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Çizıttırıverelim vaktilice inceleyelim


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    patron_38 bunu yazdı

    aq depremlerden tutta akliniza gelebilecek hersey abd nin altindan cikiyor nasil bi abd imis ki uzaylilarida kole etmis 

     

    http://www.youtube.com/watch?v=6NAJRNocVGA

     

    :) obamanin korumasi bile olmuslar dusunun artik  

    Kanıtlamak adına ne var bunda izledim ama bi anormali göremedim?


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Bide bunlara inanan malaklar var demi? İnsan ne görmek isterse onu görür sadece. Bu videoları hazırlayan paranoyak pezevenk kendi resmini Ps ile oynasın bak neler neler çıkıyor.

    Velhasıl gidin ota böceğe karışın, porno izleyin otuzbir çekin. Yani bi siktirin gidin ya...


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    gene galaktik federasyon arkadaş bi kurtulamadık :D


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detCode
    detCode's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2012
    Erkek

    hocam lsd filanmı kullandınız ?


    Who is detCode?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    deli saçması 


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    weqwe


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeonX
    LeonX's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    ersn bunu yazdı

    acaba içimizde uzaylı mürid varmıdır

    evet beyler söyleyeceklerim tamamen gerçektir bazı dünyalıları gezegenimize kaçırıp yerlerine geçiyoruz  bunlardan biri de benim artık bunu sizden saklamayamazdım bilin istedim

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    Madem artık biliyorsunuz, buyrun yerin altında bir çay içelim :P


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    gebzeye inen uzaylı var mı acaba.

Toplam Hit: 22828 Toplam Mesaj: 94