Dünyanın En Güzel Köprüleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

     


     


     

     

     

     

    Aynı la bu :| Bence malabadi köprüsü daha eski :|

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    puskullu
    puskullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Dişi

    way bee ihtişama bak ne süper ya


    Suskunluğum asaletimdir her lafa verecek bir cevabım var.Ama bir lafa bakarım,lafmı diye.Birde söyleyene adammı diye....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    gerçekten çok güzel köprüler fakat bunların resimlerine bakarken asıl şeyi unutyoruz kaç günde yapıldı ??? bence dünyanın en güzel köprüleri ankarada garın önündeki köprüyü 1 ayda yaptı melih gökçek o yüzden bu kriterleride göz önünde bulundurduumuzda en güzel köprü haliç köprüsü


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Countes
    Countes's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    Çok muazzam kopruler yaaa


    İlim servetten üstündür ;çünkü serveti sen korursun ,ilim seni korur
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek

    keske ama keske nerde oldukları hakkında az bi bilgi olsaydı.. saglık olsun :)

    hocam muthiş resimler bea.. saol hocam..


    Yetim düşler bekçisi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    Mimar Sinan Yaşasaydı Çok Daha İyilerini Yapabilitesi Vardı Bence Göz%20kırp

    Ama ilk köprü Gerçekten Hoş gözüküyo Mahçup


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    http://img60.imageshack.us/my.php?image=suyvc1.jpg

    bide buna bakın


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

     


     


     

     

     

     

    Aynı la bu :| Bence malabadi köprüsü daha eski :|


    -----------------------------


    Mostar köprüsü değil mı o

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    siz köprü görmemişsiniz olum

    aha yerli malı köprü.

    http://lh4.ggpht.com/_hA5XryBBD80/RxeTy4qxcAI/AAAAAAAAAmg/HakOlO7-sz0/asma-k%C3%B6pr%C3%BC.jpg

    http://www.avanosnet.de/Asma%20kopru%202.JPG

    http://www.avanosnet.de/Asma%20kopru%204.JPG

    http://www.avanosnet.de/Asma%20kopru%203.JPG

    http://www.avanosnet.de/Asma%20kopru%201.JPG

    aha buda taş köprümüz

     

    http://www.avanosnet.de/Tas%20kopru.JPG

     

    toraaağğmmm benim :D

     

    köprü dediğin böle olur hacılar. o asma köprüye ilk kez çıkarsanız ne var ne yok çıkarırsınız beşik gibidir mübarek :D

    daş köprünün altındada ördekler filan oluyo :D

    nevşehir/avanos :P

    ayrıyettten o köprülerin en uzunu protestoya .... XD


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

    Harbiden de güzeller emeğine sağlık istanbuldakiler sönük kalsada güzel resimler bulmuşun


    Carpe Diem
Toplam Hit: 7994 Toplam Mesaj: 41