Dünyanın En Sert İçkisi ''Absinthe''
-
sLyMncTn bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaslar resimdeki urun suan elimde bulunmaktadir, isteyene satisa sunulabilir.resimde de goruldugu gibi
2 sise 70cl alkol orani %55 ve
1 sise 10cl alkol orani %70 absent bulunmaktadir.
buyuklerde thujone maddesi 10mg duzeyinde
kucuk sisede ise 35mg dir.
kucuk sise isteyenlerin istedigi kadar ilave edelebilmesi icin ozel olcekli kapagiyla uretilmistir.
Urun bandrollu Fransiz absentidir
-----------------------------fiyatları nedir pm atar mısın ?
-
bu içkinin iki versiyonu var birisi zaten yasal alkol oranı yüzde 60
birisi ise bir çok ülkede illegal onuda bulmak her yiğidin harcı değildir onun alkol oranı yüzde 85
-
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------ohaaaaaaaa kanka ben seni çok seviyorum biliyon deme :D ( tabi bu şişe seninse :D )
-----------------------------açık arttırma kapandı bu satıldı kuzenim tarafından :D ama elimde şişe daha var ümraniye istanbul gel beraber melekleri görelim astronot olalım wuhuu :W:A:D
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
bu içkinin iki versiyonu var birisi zaten yasal alkol oranı yüzde 60
birisi ise bir çok ülkede illegal onuda bulmak her yiğidin harcı değildir onun alkol oranı yüzde 85
-----------------------------amcam getirdi yurt dışından tırıyla getirebildiğine göre zor bulunmuyo demekki %85 :A:A:W
-
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------patates bunu yazdı:
-----------------------------
bu içkinin iki versiyonu var birisi zaten yasal alkol oranı yüzde 60
birisi ise bir çok ülkede illegal onuda bulmak her yiğidin harcı değildir onun alkol oranı yüzde 85
-----------------------------amcam getirdi yurt dışından tırıyla getirebildiğine göre zor bulunmuyo demekki %85 :A:A:W
-----------------------------tamam o zaman el oğluna de söle bulabilsin.
amcan yurt dışına gitmiş bulursa elbetteki gelmeside kolay.
mühim olan bulabilmekte.
yada dur seni tatmin edelim senin amcan süperkahraman
senin amcan bir hero
senin amcan zor olanın adamı
senina mcan iş bitirici
ok? tatmin olundumu
-
Bu Tekirdağ Rakısı.
Bunu içersen; Tekel fabrikası kazanır, Tekel Bayiileri kazanır, meyhaneler kazanır, peynirciler kazanır, mezeciler kazanır, balıkçılar kazanır, anason üreticisi çiftçiler kazanır, şişe üreticisi kazanır, nakliyeci kazanır, taksiciler kazanır,
İçtikten sonra kaza yaparsan; kaportacı kazanır, tamirci kazanır, hastaneler kazanır, doktorlar kazanır,
Kaza yapıp ölürsen; mezarcılar kazanır, tabutçular kazanır, imamlar kazanır, çiçekçiler kazanır, lokmacılar kazanır,
Velhasıl tüm Türkiye Kazanır… Bir tek sen kaybedersin. Krizin etkisi yok olur gider.

-
ben macaristandayım..satılıyor..içmeden sallamışsınız.yok yeşil peri fln görürsünüz...nerde yaşıyorsunuz? cok agır koyan bir içki kabl ama peri hikayeleri yalan..yeşilde görmüyorsunuz.sadece ucuruyor..ayrıca burda cok ucuz..
-
Beyler absinthe nin esas etkisi alkol oranından değildir.Patlatmayın her konuda. Alkol oranı esas olsaydı dayardık kolonyağını. Esas olay halüsinasyon gördüren thujon maddesidir. O maddeli olanını bulabiliyordanız kralsınız.Yoksa %100 de olsa bir değeri yoktur.
-
Bu Mürid Neden Son Günlerde İçki İle Kafayı Bozdu Anlamadım ?
-
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------ohaaaaaaaa kanka ben seni çok seviyorum biliyon deme :D ( tabi bu şişe seninse :D )
-----------------------------açık arttırma kapandı bu satıldı kuzenim tarafından :D ama elimde şişe daha var ümraniye istanbul gel beraber melekleri görelim astronot olalım wuhuu :W:A:D
-----------------------------kanka bende ormaniyede oturuyorum ev müsait mangalda çekeriz :D bende seni çok seviyorum biliyonmu :D
