folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dünyanın En Sert İçkisi ''Absinthe''



Dünyanın En Sert İçkisi ''Absinthe''

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    sLyMncTn bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadaslar resimdeki urun suan elimde bulunmaktadir, isteyene satisa sunulabilir.

    resimde de goruldugu gibi

    2 sise 70cl alkol orani %55 ve

    1 sise 10cl alkol orani %70  absent bulunmaktadir.

    buyuklerde thujone maddesi 10mg duzeyinde

    kucuk sisede ise 35mg dir.

    kucuk sise isteyenlerin istedigi kadar ilave edelebilmesi icin ozel olcekli kapagiyla uretilmistir.

    Urun bandrollu Fransiz absentidir

    -----------------------------

    fiyatları nedir pm atar mısın ?


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    bu içkinin iki versiyonu var birisi zaten yasal alkol oranı yüzde 60

    birisi ise bir çok ülkede illegal onuda bulmak her yiğidin harcı değildir onun alkol oranı yüzde 85

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    CosTeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    beykozlu57 bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

    ohaaaaaaaa kanka ben seni çok seviyorum biliyon deme :D ( tabi bu şişe seninse :D )


    -----------------------------

    açık arttırma kapandı bu satıldı kuzenim tarafından :D ama elimde şişe daha var ümraniye istanbul gel beraber melekleri görelim astronot olalım wuhuu :W:A:D


    Gel bili bili gates
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu içkinin iki versiyonu var birisi zaten yasal alkol oranı yüzde 60

    birisi ise bir çok ülkede illegal onuda bulmak her yiğidin harcı değildir onun alkol oranı yüzde 85


    -----------------------------

    amcam getirdi yurt dışından tırıyla getirebildiğine göre zor bulunmuyo demekki %85 :A:A:W


    Gel bili bili gates
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    beykozlu57 bunu yazdı:
    -----------------------------

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu içkinin iki versiyonu var birisi zaten yasal alkol oranı yüzde 60

    birisi ise bir çok ülkede illegal onuda bulmak her yiğidin harcı değildir onun alkol oranı yüzde 85


    -----------------------------

    amcam getirdi yurt dışından tırıyla getirebildiğine göre zor bulunmuyo demekki %85 :A:A:W


    -----------------------------

    tamam o zaman el oğluna de söle bulabilsin.

    amcan yurt dışına gitmiş bulursa elbetteki gelmeside kolay.

    mühim olan bulabilmekte.

    yada dur seni tatmin edelim senin amcan süperkahraman

    senin amcan bir hero

    senin amcan zor olanın adamı

    senina mcan iş bitirici

    ok? tatmin olundumu

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    Bu Tekirdağ Rakısı.

    Bunu içersen; Tekel fabrikası kazanır, Tekel Bayiileri kazanır, meyhaneler kazanır, peynirciler kazanır, mezeciler kazanır, balıkçılar kazanır, anason üreticisi çiftçiler kazanır, şişe üreticisi kazanır, nakliyeci kazanır, taksiciler kazanır,

    İçtikten sonra kaza yaparsan; kaportacı kazanır, tamirci kazanır, hastaneler kazanır, doktorlar kazanır,

    Kaza yapıp ölürsen; mezarcılar kazanır, tabutçular kazanır, imamlar kazanır, çiçekçiler kazanır, lokmacılar kazanır,

    Velhasıl tüm Türkiye Kazanır… Bir tek sen kaybedersin. Krizin etkisi yok olur gider.

    tekirdag_rakisi_altin_seri


    Telegram @WVesselam
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    ben macaristandayım..satılıyor..içmeden sallamışsınız.yok yeşil peri fln görürsünüz...nerde yaşıyorsunuz? cok agır koyan bir içki kabl ama peri hikayeleri yalan..yeşilde görmüyorsunuz.sadece ucuruyor..ayrıca burda cok ucuz..


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tacir
    tacir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    Beyler absinthe nin esas etkisi alkol oranından değildir.Patlatmayın her konuda. Alkol oranı esas olsaydı dayardık kolonyağını. Esas olay halüsinasyon gördüren thujon maddesidir. O maddeli olanını bulabiliyordanız kralsınız.Yoksa %100 de olsa bir değeri yoktur.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek

    Bu Mürid Neden Son Günlerde İçki İle Kafayı Bozdu Anlamadım ?


    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarasuZanu
    KarasuZanu's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    beykozlu57 bunu yazdı:
    -----------------------------

    CosTeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    beykozlu57 bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

    ohaaaaaaaa kanka ben seni çok seviyorum biliyon deme :D ( tabi bu şişe seninse :D )


    -----------------------------

    açık arttırma kapandı bu satıldı kuzenim tarafından :D ama elimde şişe daha var ümraniye istanbul gel beraber melekleri görelim astronot olalım wuhuu :W:A:D


    -----------------------------

    kanka bende ormaniyede oturuyorum ev müsait mangalda çekeriz :D bende seni çok seviyorum biliyonmu :D

Toplam Hit: 9572 Toplam Mesaj: 31