Düşük Hıza Hayır
-
yanlış olmuş düşük hız + adil kullanım kotasına hayır olcaktı
-
beyler yayabildigimiz kadar yayalım 1 mb le tahribatta bile dolaşamıyorum :)
-
d,rek AKK savaş açılmalı :)
-
karar btk nın kararıymış ttnet bu konuda bişey yapamaz gibi geliyor
http://www.btk.gov.tr/mevzuat/kurul_kararlari/dosyalar/2010%20DK-07-620%20ssss.pdf#search=%22adil
-
yukarı çıksında destekçi artsın :D
-
Toplam Hit: 6981 Toplam Mesaj: 37
