Dvd Rw Önerileriniz?
-
hacılar ben lg yı en kralı olarak bılırdım vallaha :D
sunada lg kullanıyorum bı sorunda yok tas gıbı calısıo bılemem dıer markaları hep lg kullandım sorun yasamadım
-
Nec kadar boktan bi dvd writer yok alacaksan git Plextor al en babasıdır.
Bugune kadar gordugum en baba markaların başında gelir.
Plextor diğer writerlara göre baya bir pahalıdır, fakat ondan aldıgın performansı diğer dvd writerlardan alamassın... -
Kafamı karıştırdınız la :D.Tmm nec ten vazgetim de asus mu philips mi karar veremedim 80 ytl civarı bi fiyatı olsun tıkır tıkır çalışsın yaw başka bişi istemem.
-
LG ve Creative hala üretiyomu bilmiyom ama ikisininde a.k alma bikaç ay sonra cd leri falan okumuyo kodumun malı
-
optki sürücü piyasasında plextorun üzerine yoktur.eger paran varsa.paraya kıyarım diyorsan git plextor al.
eğer düşük bütçeli bişe istiyorsdan lite-on iyidir...fiyatının ucuz olmasına rağmen bi philips-lg gibidir.
ama benim sana tavsiyem sony dir.ben sony kullandım hiç sorun yasamadım.her türlü cd-dvd yi okudu.
dvdlerini babalar gibi yazdı.hiçbir sorun yaşamadım.
edit: piyasada sony bulmak zordur.ama vardır. model olarak dr530a yi öneririm
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------LG sakin alma CD-DVD hep patlatio pat pat :D:D
Benim sana tavsiyem Philips'tir her zaman
-----------------------------
nick daşım yapma böle yawne patlatması senın elektrık devrelerındendır o:p benımkıler hıc patlatmıyo a.q:D -
Hoja hepsi hikaye Sana birtek tavsiyem var oda PELXTOR
Arpa versen yer ellahım....
Biraz pahalı ama diğerlerine göre mükemmel ötesi bişiiyyyy...
-
Hoja hepsi hikaye Sana birtek tavsiyem var oda PLEXTOR
Arpa versen yer ellahım....
Biraz pahalı ama diğerlerine göre mükemmel ötesi bişiiyyyy...
-
ben nec ciyim...
