DVD Writer Önerilerinize İhityacım Var??
-
benq al derim hiç sorun çıkartmadı..
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------LG Üzerine yok.
-----------------------------
evt LG üzerine yok ama dandiklik üzerine üstlerine yok..samsung ta öle..denenmiş onaylanıştır tarafımdan =)
philips veya asus al bnce.
-
Samsung 40 doları geçmez ama dierleri 40 doların altına deil yanına bile inmez
-
samsung veya olmadı asus al ama sakın lg alma zamanında çok uraştrdı beni.
-
Samsung wriete master ( shs-... ) aldım PİŞMANIM... LG den şaşm bence
-
Su an Philips kullaniyorum daha oncede philips kullandim. Ama bulabilirsen Pioneer almani tavsiye ederim..
Toplam Hit: 3462 Toplam Mesaj: 27
