folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Dvdwriterdan Gelen Sesler



Dvdwriterdan Gelen Sesler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    dvd yazıcım acayip bir şekilde ses çıkarmaya başladı

    hem yüksek hem çok rahatsız edici

     

    bununla birlikte diskleri okuyordu ancak bu akşam cd yazdırdıktan sonra okumamaya başladı

     

    tam da format atacaktım

     

    değiştir dışında bi öneriniz var mı acaba?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    ritşiğed


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Genelde pc işlem yaparken benim fanlardan acayip ses geliyor, çamaşır makinesi kurutma safhasında gibi ses çıkarıyor,

    Bu olay en fazla online video izlerken oluyor, diğer küçük ve orta çapda işlem yaparken aynı ses çıkıyor ama çok kısa sürüyor

    Acaba bunun sebebi nedir, hazır ses ile ilgili konu açılmaşken soraytım dedim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Genelde pc işlem yaparken benim fanlardan acayip ses geliyor, çamaşır makinesi kurutma safhasında gibi ses çıkarıyor,

    Bu olay en fazla online video izlerken oluyor, diğer küçük ve orta çapda işlem yaparken aynı ses çıkıyor ama çok kısa sürüyor

    Acaba bunun sebebi nedir, hazır ses ile ilgili konu açılmaşken soraytım dedim.


    -----------------------------

     

    İşlemcin ısınıyordur yada ekran kartın ısınıyordur fanlarda soğutmak için daha yüksek devirle dönüyordur.Sessiz fan bulup değiştir hocam o fanları yada soğutucuları bişyi kalmaz :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    ritşiğed


    -----------------------------

    değiştir

    Hoca sen ona ses diyorsan benim pcyi dinlememişsin.

    format atmak çözüm olmaz aç kasanın içini fön makinasıyla temizle 


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca sen ona ses diyorsan benim pcyi dinlememişsin.

    format atmak çözüm olmaz aç kasanın içini fön makinasıyla temizle 


    ----------------------------- 

     

     

    hoca ne formatı?

    formatı ben normalde atıcaktım işim kaldı

    nerde görülmüş bozuk dvdromun formatla düzeldiği?

    ben virüsler için bile format atmıyorum artık

     


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    shadowan bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Genelde pc işlem yaparken benim fanlardan acayip ses geliyor, çamaşır makinesi kurutma safhasında gibi ses çıkarıyor,

    Bu olay en fazla online video izlerken oluyor, diğer küçük ve orta çapda işlem yaparken aynı ses çıkıyor ama çok kısa sürüyor

    Acaba bunun sebebi nedir, hazır ses ile ilgili konu açılmaşken soraytım dedim.


    -----------------------------

     

    İşlemcin ısınıyordur yada ekran kartın ısınıyordur fanlarda soğutmak için daha yüksek devirle dönüyordur.Sessiz fan bulup değiştir hocam o fanları yada soğutucuları bişyi kalmaz :)


    -----------------------------

    Fan'a para yokta, termal macunu'nu yenilesem faydası olurmu acaba ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fan'a para yokta, termal macunu'nu yenilesem faydası olurmu acaba ?

    ----------------------------- 

     

    sese fayda etmez ki termal macun

    yani aslında daha soğuk olacağı için fan daha yavaş çalışır o açıdan edebilir

    ama tahmin ediyorum ki biraz daha büyük bişey var o ses konusunda

    temizledin mi fanı?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca sen ona ses diyorsan benim pcyi dinlememişsin.

    format atmak çözüm olmaz aç kasanın içini fön makinasıyla temizle 


    ----------------------------- 

     

     

    hoca ne formatı?

    formatı ben normalde atıcaktım işim kaldı

    nerde görülmüş bozuk dvdromun formatla düzeldiği?

    ben virüsler için bile format atmıyorum artık

     


    -----------------------------

    walla benim de kasaden aynı tırrr pırrr sesler geliyodu işlem felan yaparken açtım kasayı  ne var ne yoksa köktüm :D dış kasanın sökülen yerlerine kadar

    sonra kullanmadığım parçalarıda çıkardım ( çifli usb girişi, eternet ,kullanmadığım cdwrayter , data kabloları, disket sürücü ) böle uzuyo gidiyor işte :D

    sonra btün parçaları tek tek elden geçirip temizledim işlemci bile söktüm :D şimdi kasanın çalıp çalışmadığı bile anlaşılmıyor çıt yok walla hiç kasılmada yok..


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fan'a para yokta, termal macunu'nu yenilesem faydası olurmu acaba ?

    ----------------------------- 

     

    sese fayda etmez ki termal macun

    yani aslında daha soğuk olacağı için fan daha yavaş çalışır o açıdan edebilir

    ama tahmin ediyorum ki biraz daha büyük bişey var o ses konusunda

    temizledin mi fanı?


    -----------------------------

    Bir bulaşık makinesine atmadığım kaldı :)

    Senin konuyuda sabote etmiş olmayayım, maksat sesle ilgili konu varken faydalanayım dedim, kızmadın inşallah :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    çok kızdım acayip bozuldum =P

    dvdyi düşüncek halde değilm zaten şu an

    dedem hastanede durumu tedirgin edici

    hastanedeydim refakatçi olarak. biraz önce geldim.

    yorgunum yatıp uyuyayım.

    dvdye de koy gitsin artık hiç umrumda değil.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
Toplam Hit: 1802 Toplam Mesaj: 13