Dvdwriterdan Gelen Sesler
-
dvd yazıcım acayip bir şekilde ses çıkarmaya başladı
hem yüksek hem çok rahatsız edici
bununla birlikte diskleri okuyordu ancak bu akşam cd yazdırdıktan sonra okumamaya başladı
tam da format atacaktım
değiştir dışında bi öneriniz var mı acaba?
-
ritşiğed
-
Genelde pc işlem yaparken benim fanlardan acayip ses geliyor, çamaşır makinesi kurutma safhasında gibi ses çıkarıyor,
Bu olay en fazla online video izlerken oluyor, diğer küçük ve orta çapda işlem yaparken aynı ses çıkıyor ama çok kısa sürüyor
Acaba bunun sebebi nedir, hazır ses ile ilgili konu açılmaşken soraytım dedim.
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Genelde pc işlem yaparken benim fanlardan acayip ses geliyor, çamaşır makinesi kurutma safhasında gibi ses çıkarıyor,
Bu olay en fazla online video izlerken oluyor, diğer küçük ve orta çapda işlem yaparken aynı ses çıkıyor ama çok kısa sürüyor
Acaba bunun sebebi nedir, hazır ses ile ilgili konu açılmaşken soraytım dedim.
-----------------------------İşlemcin ısınıyordur yada ekran kartın ısınıyordur fanlarda soğutmak için daha yüksek devirle dönüyordur.Sessiz fan bulup değiştir hocam o fanları yada soğutucuları bişyi kalmaz :)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
ritşiğed
-----------------------------değiştir
Hoca sen ona ses diyorsan benim pcyi dinlememişsin.
format atmak çözüm olmaz aç kasanın içini fön makinasıyla temizle
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca sen ona ses diyorsan benim pcyi dinlememişsin.
format atmak çözüm olmaz aç kasanın içini fön makinasıyla temizle
-----------------------------hoca ne formatı?
formatı ben normalde atıcaktım işim kaldı
nerde görülmüş bozuk dvdromun formatla düzeldiği?
ben virüsler için bile format atmıyorum artık
-
shadowan bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Genelde pc işlem yaparken benim fanlardan acayip ses geliyor, çamaşır makinesi kurutma safhasında gibi ses çıkarıyor,
Bu olay en fazla online video izlerken oluyor, diğer küçük ve orta çapda işlem yaparken aynı ses çıkıyor ama çok kısa sürüyor
Acaba bunun sebebi nedir, hazır ses ile ilgili konu açılmaşken soraytım dedim.
-----------------------------İşlemcin ısınıyordur yada ekran kartın ısınıyordur fanlarda soğutmak için daha yüksek devirle dönüyordur.Sessiz fan bulup değiştir hocam o fanları yada soğutucuları bişyi kalmaz :)
-----------------------------Fan'a para yokta, termal macunu'nu yenilesem faydası olurmu acaba ?
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Fan'a para yokta, termal macunu'nu yenilesem faydası olurmu acaba ?
sese fayda etmez ki termal macun
yani aslında daha soğuk olacağı için fan daha yavaş çalışır o açıdan edebilir
ama tahmin ediyorum ki biraz daha büyük bişey var o ses konusunda
temizledin mi fanı?
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca sen ona ses diyorsan benim pcyi dinlememişsin.
format atmak çözüm olmaz aç kasanın içini fön makinasıyla temizle
-----------------------------hoca ne formatı?
formatı ben normalde atıcaktım işim kaldı
nerde görülmüş bozuk dvdromun formatla düzeldiği?
ben virüsler için bile format atmıyorum artık
-----------------------------walla benim de kasaden aynı tırrr pırrr sesler geliyodu işlem felan yaparken açtım kasayı ne var ne yoksa köktüm :D dış kasanın sökülen yerlerine kadar
sonra kullanmadığım parçalarıda çıkardım ( çifli usb girişi, eternet ,kullanmadığım cdwrayter , data kabloları, disket sürücü ) böle uzuyo gidiyor işte :D
sonra btün parçaları tek tek elden geçirip temizledim işlemci bile söktüm :D şimdi kasanın çalıp çalışmadığı bile anlaşılmıyor çıt yok walla hiç kasılmada yok..
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Fan'a para yokta, termal macunu'nu yenilesem faydası olurmu acaba ?
sese fayda etmez ki termal macun
yani aslında daha soğuk olacağı için fan daha yavaş çalışır o açıdan edebilir
ama tahmin ediyorum ki biraz daha büyük bişey var o ses konusunda
temizledin mi fanı?
-----------------------------Bir bulaşık makinesine atmadığım kaldı :)
Senin konuyuda sabote etmiş olmayayım, maksat sesle ilgili konu varken faydalanayım dedim, kızmadın inşallah :)
-
çok kızdım acayip bozuldum =P
dvdyi düşüncek halde değilm zaten şu an
dedem hastanede durumu tedirgin edici
hastanedeydim refakatçi olarak. biraz önce geldim.
yorgunum yatıp uyuyayım.
dvdye de koy gitsin artık hiç umrumda değil.
