DVR Kart Alcam Ama ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaşlar 8 adet güvenlik kameramız var hepsi yerlerine yerleştirildi kabloları kasanın yanı başında beklemekte acil olarak dvr kart alcam.. tercihim 2 adet 4 lü almak..

    şimdi 2 tane 4 mü alsam yoksa bir tane  8 li mi alsam hangisinin performansı yüksek olur ?

    hangi marka olmalı ? model farketdermi? bütçe 100 ytl civarı fazla uçmaya gerek yok..

    bi tane buldum 49 ytl diyor böyle bişey alsam işimi görür mü ?

    Birim : Adet
    Ürün Kodu : MK455IOM01
    Marka : IOMA
     
    Fiyatı: 27,56 USD + KDV
    Kdv dahil: 48,77 YTL
     

      
      
      
      
     
     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    8 li al

    aldıgın kart ucuz bi kart realtime görntü alamassın ve dört dört alırsan desteklemeyebilr.işi garantiye alıp sekizli almalısın

    bilmen gereken birşey daha o kart donanım olarak bazı anakartlarla çalışmayabilir mesela FOXCON anakart via vt82 serisi anakart bunlarda çalışmayabilr.

    eğer kaliteli marka dersen HIKVISION yada VGUARD VG8XP ,EVERTECH bunlar olabilr ama çok para


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    nedir bu kartların özellikleri kamera önünden bi cisim geçtiğinde mi kayda alıyor yoksa açık olduğu sürede sürekli kaydediyor ?

    bide hafıza sorunu nasıl olcak 8 kamera manyak yer kaplar harddiskte günlük otomatik siler heralde naıl olcak ?

    bu işle profesyonel olarak uğraşan biri aydınlatırsa tam süper olacak :|


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    nedir bu kartların özellikleri kamera önünden bi cisim geçtiğinde mi kayda alıyor yoksa açık olduğu sürede sürekli kaydediyor ?

    bide hafıza sorunu nasıl olcak 8 kamera manyak yer kaplar harddiskte günlük otomatik siler heralde naıl olcak ?

    bu işle profesyonel olarak uğraşan biri aydınlatırsa tam süper olacak :|


    -----------------------------
    hocam bizim bi tanıdık kurdurdu 8 li tek parça aldı rehabilitasyon merkezi olduğu için 7/24 saat kayıt yapıyo ve ayda bir siliyor sanırım harekete duyarlı kayıt yapıyo ancak o zaman da kameradan kaynaklı oluyor diğer türlü kamera kendini pasif konuma aldığı için görüntü almıyo olması lazım ama hacı şimdi şöle bir piyasaya bakarsak 1tb hddler var ortalıkta alırsan bir adet ne yer sorunu kalır nede başka bişi :D

    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    kartların özellikleri üreticlerine göre farklılık gösterir. dediğin özelliğe ''mation''(yani hareket anında kayıt)özelliği denir.ucuz satılan çoğu kart desteklemez bu özelliği.

    mesela HIKVISION kartlarda bu özellik tam olarak mevcut.istediğin kameraya kayıt yap.ama heraket göremssen kaydı durdur özellğini verebilrsin

    kartların kalite olarak en önemli özelliği ''fps''yani görüntü kayıt hızıdır kameradan yanısıyan görüntüyü herkartın kendine göre sıkıştırma ve oynatma özelliği vardır.mpeg smitch  sıkıştırma teknolojileri vb.

    kayıtlar bütün kartlarda ilk giren ilk çıkar mantığıyla çalışır.yani örn. hdd 80 gb 8 adet kamera ve full kalte kayıt yaptıtıyorsun.tahminen 1.5 yada 2 günlük bi kayıt tutar ve üçüncü gün iki gün önceki kaydı silerek devam eder.kayıt kalitesini minimize edersen diskte daha az yer kaplar gün sayısı dogru orantılı olarak artar

    ucuza halletmek istiyorsan en azında sp serisi satılan kartlar var onlardan alabilrsin SPY-9808 gibi normal bi teknoloji olsun istersen VGUARD taha kaliteli bi sistem düşünürsen HIKVISION.

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    hajı senin işini 200 frame 8 kanal software kart işini görür.diğerleri sorun çıkartabilir birde kartı alırken firmanın ithalatçı belgesine filan dikkat et.

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hocam 8li 200 frame bi kart alabilrisin...

    moonsatın 9808 ini alabilirsin, ses kaydı yok, 8 kanal 200 frame kayıt...

    intel chipset ile uyumludur, zaten günümüzdeki dvr kartların tamamı anakart seçiyorlar...

    kamera kaydı mevzusuna gelince, el ile kayıt aktifleştirme, yani sen tıkladığında kayıt yapma, otomatik kayıt yapma ve hareket algılandığında, belli bir süre kayıt yapma özellikleri bulunmakta...

    Profesyonel olarak güvenlik kamerası tesisatı cekiyorum, bi sıkıntın olursa sor...

    kameraları kurarken ntsc değil pal i seç yoksa siyah beyaz alırsın görüntüyü :)

    27$ lık kartı ben olsam almazdım ama...

    8 kamera için görüntü kalitesi değişir ama ortalama 80 gb hddye 2-3 gün kayıt yaparsın, yada kayıt kalitesini düşürüp süreyi uzatırsın fakat tavsiyem bi 500 gblık disk al...

    kayıtlarda circle mod denen bi özellik var, circle mod, kendisine tahsis edilen alan dolduğunda, en eski kaydı silerek devam etme özelliği, öle devam ediyor yani...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    Herzaman derim pc dvr karlarına fazla güvenmeyin :)  imkanın varsa   avermedia dvr al bitane 150$ 200$ falandı galiba

    onekine?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam 160 gb hdd var kayıtların uzun bi süre hdd de kalmasına gerek yok 3-4 günlük görüntüleri silse işimi görür onun için kaç gb alana ve hangi formatta kaydedeceğini artık deneme yanılma yoluyla bulcam :))

    rene hocam senin dediğin moonsat 9808 360 ytl civarında :) o kadar bütçe yok maalesef  bildiğin ucuz yollu iş gören kartlar varsa bakalım :)
    sese gerek yok görüntü hızınında öle tv izler gibi olmasına gerek yok.. 

     

     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    hocam 160$+kdv dir moonsatın 9808 i

    140$civarına kdv dahil bulabilirsin ama araştırırsan...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam 160$+kdv dir moonsatın 9808 i

    140$civarına kdv dahil bulabilirsin ama araştırırsan...


    -----------------------------

    hocam 90-100 ytl ye bu işi kapatmak istiyorum

    vatan computure  horbite felan gittim adamlarda dvr kart yok :( 


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
Toplam Hit: 16193 Toplam Mesaj: 12