folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder E- Kitap Okuyucu Hakkında Yardım Lazım...



E- Kitap Okuyucu Hakkında Yardım Lazım...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Baturay_Turkmen
    Baturay_Turkmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2011
    Erkek

    Arkadaşlar benim okul ile evimin arası 1 saatlik bir araba yolculuğu mesafede bulunuyor. Elimde de bir hayli fazla e-kitap var. Fakat çok param yok 150 - 200 tl civarında bir alet lazım ki ben o kitapları yolda okuyabileyim. şarjının çok uzun gitmesine gerek yok 8-10 saat gitse yeter. onun dışında illa bir kitap okuyucu da şart değil bilmiyorum tabletler de aynı işi görüyor mu görüyor ise ucuzundan birşeyler olabilir. geçenlerde NT de poly pad diye bişey gördüm işe yarar mı bilmiyorum zira hiç buna benzer bişey kullanmadım. tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ..


    Ne Mutlu Türk Doğana..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    ilk çıktığında en ucuzundan kindle aldım, halen sorunsuz çalışıyor. tavsiye ederim, 59 yada 69 dolardı yanılmıyorsam

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Baturay_Turkmen
    Baturay_Turkmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2011
    Erkek

    baktım da hocam en ucuzu 250 tl'den başlıyor... bu pad bilg. da aynı işi görür mü ?


    Ne Mutlu Türk Doğana..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bu polypad bildiğin tablet hocam.. kindle ise sadece kitap okumak için tasarlanmış. amacın gerçekten kitap okumaksa bir kindle almalısın bana göre. benim de niyetim var bi kindle almaya ama bi türlü alamadım henüz..

    bazıları diyor, tablet alırsanız, kitap okumaktan çok başka işlerle uğraşırsınız, internet, oyun v.s. haklılar tabii..bi de kindle ın ekranı kitap okumak için ayarlanmış, göz yormaz.. 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Baturay_Turkmen
    Baturay_Turkmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2011
    Erkek

    hocam ucuz olsun birde kitap okutsun adama gerisi benim için gerekmez. zaten elimde s3 mini var ama kitap konusunda iş görmüyor.


    Ne Mutlu Türk Doğana..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Ben bununla ilgili başka bir şey soracağım.

    Bana şöyle bir uygulama gerek belli bir hızla cümleler satır satır gelecek yan ben elimi nerdeyse hiç sürmeden kitap kendi kendine ilerleyecek.

    Hızını ayarlayacağım o hızda kelimeler dökülecek.

    Böyle bir uygulama var mı yoksa nasıl yazılır reis (unbalanced)


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    HAZAR_HAN bunu yazdı

    Arkadaşlar benim okul ile evimin arası 1 saatlik bir araba yolculuğu mesafede bulunuyor. Elimde de bir hayli fazla e-kitap var. Fakat çok param yok 150 - 200 tl civarında bir alet lazım ki ben o kitapları yolda okuyabileyim. şarjının çok uzun gitmesine gerek yok 8-10 saat gitse yeter. onun dışında illa bir kitap okuyucu da şart değil bilmiyorum tabletler de aynı işi görüyor mu görüyor ise ucuzundan birşeyler olabilir. geçenlerde NT de poly pad diye bişey gördüm işe yarar mı bilmiyorum zira hiç buna benzer bişey kullanmadım. tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ..

    http://www.amazon.com/dp/B00AWH595M#kindle-compare

     

    paperwhite dıyorum baska da bısı demıyorum 69 dolarlık olan modelı trde 300 e satıyorlar sahıbınden de 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    HAZAR_HAN bunu yazdı

    Arkadaşlar benim okul ile evimin arası 1 saatlik bir araba yolculuğu mesafede bulunuyor. Elimde de bir hayli fazla e-kitap var. Fakat çok param yok 150 - 200 tl civarında bir alet lazım ki ben o kitapları yolda okuyabileyim. şarjının çok uzun gitmesine gerek yok 8-10 saat gitse yeter. onun dışında illa bir kitap okuyucu da şart değil bilmiyorum tabletler de aynı işi görüyor mu görüyor ise ucuzundan birşeyler olabilir. geçenlerde NT de poly pad diye bişey gördüm işe yarar mı bilmiyorum zira hiç buna benzer bişey kullanmadım. tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ..

    http://www.amazon.com/dp/B00AWH595M#kindle-compare

     

    paperwhite dıyorum baska da bısı demıyorum 69 dolarlık olan modelı trde 300 e satıyorlar sahıbınden de 

    Kullanıyor musun bu ürünü?


    tahribat.com a can feda
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    yawuz bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    HAZAR_HAN bunu yazdı

    Arkadaşlar benim okul ile evimin arası 1 saatlik bir araba yolculuğu mesafede bulunuyor. Elimde de bir hayli fazla e-kitap var. Fakat çok param yok 150 - 200 tl civarında bir alet lazım ki ben o kitapları yolda okuyabileyim. şarjının çok uzun gitmesine gerek yok 8-10 saat gitse yeter. onun dışında illa bir kitap okuyucu da şart değil bilmiyorum tabletler de aynı işi görüyor mu görüyor ise ucuzundan birşeyler olabilir. geçenlerde NT de poly pad diye bişey gördüm işe yarar mı bilmiyorum zira hiç buna benzer bişey kullanmadım. tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ..

    http://www.amazon.com/dp/B00AWH595M#kindle-compare

     

    paperwhite dıyorum baska da bısı demıyorum 69 dolarlık olan modelı trde 300 e satıyorlar sahıbınden de 

    Kullanıyor musun bu ürünü?

    1 surelıgıne kullandım 1 hafta kadar ben sıparıs veremedım bır turlu benımde konum vardı kindle ile ilgili olarak . ipad oldugu ıcın ıdare ettım ama sonra basılı materyale gectım. gelen arkadas denk gelırse sıparıs verırım yada kendım gıdersem artık oyle sıparıs verırım 

    hipokondriyak tarafından 19/Tem/14 19:32 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    amazon da 69 dolar olanı kullanıyorum, borderlinx ile amazondan almıştım, son derece memnunum. 

Toplam Hit: 1764 Toplam Mesaj: 14