

E- Kitap Okuyucu Hakkında Yardım Lazım...
-
Arkadaşlar benim okul ile evimin arası 1 saatlik bir araba yolculuğu mesafede bulunuyor. Elimde de bir hayli fazla e-kitap var. Fakat çok param yok 150 - 200 tl civarında bir alet lazım ki ben o kitapları yolda okuyabileyim. şarjının çok uzun gitmesine gerek yok 8-10 saat gitse yeter. onun dışında illa bir kitap okuyucu da şart değil bilmiyorum tabletler de aynı işi görüyor mu görüyor ise ucuzundan birşeyler olabilir. geçenlerde NT de poly pad diye bişey gördüm işe yarar mı bilmiyorum zira hiç buna benzer bişey kullanmadım. tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ..
-
ilk çıktığında en ucuzundan kindle aldım, halen sorunsuz çalışıyor. tavsiye ederim, 59 yada 69 dolardı yanılmıyorsam
-
baktım da hocam en ucuzu 250 tl'den başlıyor... bu pad bilg. da aynı işi görür mü ?
-
bu polypad bildiğin tablet hocam.. kindle ise sadece kitap okumak için tasarlanmış. amacın gerçekten kitap okumaksa bir kindle almalısın bana göre. benim de niyetim var bi kindle almaya ama bi türlü alamadım henüz..
bazıları diyor, tablet alırsanız, kitap okumaktan çok başka işlerle uğraşırsınız, internet, oyun v.s. haklılar tabii..bi de kindle ın ekranı kitap okumak için ayarlanmış, göz yormaz..
-
hocam ucuz olsun birde kitap okutsun adama gerisi benim için gerekmez. zaten elimde s3 mini var ama kitap konusunda iş görmüyor.
-
son linkteki güzele benziyor..
sıfırı ile arasında çok fark yok fiyat olarak
http://www.amazon.com/kindle-fire-hd-best-family-kids-tablet/dp/B00CU0NSCU
ama amazondan ürün geliyor mu türkiye ye bilmiyorum
-
Ben bununla ilgili başka bir şey soracağım.
Bana şöyle bir uygulama gerek belli bir hızla cümleler satır satır gelecek yan ben elimi nerdeyse hiç sürmeden kitap kendi kendine ilerleyecek.
Hızını ayarlayacağım o hızda kelimeler dökülecek.
Böyle bir uygulama var mı yoksa nasıl yazılır reis (unbalanced)
-
HAZAR_HAN bunu yazdı
Arkadaşlar benim okul ile evimin arası 1 saatlik bir araba yolculuğu mesafede bulunuyor. Elimde de bir hayli fazla e-kitap var. Fakat çok param yok 150 - 200 tl civarında bir alet lazım ki ben o kitapları yolda okuyabileyim. şarjının çok uzun gitmesine gerek yok 8-10 saat gitse yeter. onun dışında illa bir kitap okuyucu da şart değil bilmiyorum tabletler de aynı işi görüyor mu görüyor ise ucuzundan birşeyler olabilir. geçenlerde NT de poly pad diye bişey gördüm işe yarar mı bilmiyorum zira hiç buna benzer bişey kullanmadım. tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ..
http://www.amazon.com/dp/B00AWH595M#kindle-compare
paperwhite dıyorum baska da bısı demıyorum 69 dolarlık olan modelı trde 300 e satıyorlar sahıbınden de
-
hipokondriyak bunu yazdıHAZAR_HAN bunu yazdı
Arkadaşlar benim okul ile evimin arası 1 saatlik bir araba yolculuğu mesafede bulunuyor. Elimde de bir hayli fazla e-kitap var. Fakat çok param yok 150 - 200 tl civarında bir alet lazım ki ben o kitapları yolda okuyabileyim. şarjının çok uzun gitmesine gerek yok 8-10 saat gitse yeter. onun dışında illa bir kitap okuyucu da şart değil bilmiyorum tabletler de aynı işi görüyor mu görüyor ise ucuzundan birşeyler olabilir. geçenlerde NT de poly pad diye bişey gördüm işe yarar mı bilmiyorum zira hiç buna benzer bişey kullanmadım. tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ..
http://www.amazon.com/dp/B00AWH595M#kindle-compare
paperwhite dıyorum baska da bısı demıyorum 69 dolarlık olan modelı trde 300 e satıyorlar sahıbınden de
Kullanıyor musun bu ürünü?
-
yawuz bunu yazdıhipokondriyak bunu yazdıHAZAR_HAN bunu yazdı
Arkadaşlar benim okul ile evimin arası 1 saatlik bir araba yolculuğu mesafede bulunuyor. Elimde de bir hayli fazla e-kitap var. Fakat çok param yok 150 - 200 tl civarında bir alet lazım ki ben o kitapları yolda okuyabileyim. şarjının çok uzun gitmesine gerek yok 8-10 saat gitse yeter. onun dışında illa bir kitap okuyucu da şart değil bilmiyorum tabletler de aynı işi görüyor mu görüyor ise ucuzundan birşeyler olabilir. geçenlerde NT de poly pad diye bişey gördüm işe yarar mı bilmiyorum zira hiç buna benzer bişey kullanmadım. tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ..
http://www.amazon.com/dp/B00AWH595M#kindle-compare
paperwhite dıyorum baska da bısı demıyorum 69 dolarlık olan modelı trde 300 e satıyorlar sahıbınden de
Kullanıyor musun bu ürünü?
1 surelıgıne kullandım 1 hafta kadar ben sıparıs veremedım bır turlu benımde konum vardı kindle ile ilgili olarak . ipad oldugu ıcın ıdare ettım ama sonra basılı materyale gectım. gelen arkadas denk gelırse sıparıs verırım yada kendım gıdersem artık oyle sıparıs verırım
hipokondriyak tarafından 19/Tem/14 19:32 tarihinde düzenlenmiştir -
amazon da 69 dolar olanı kullanıyorum, borderlinx ile amazondan almıştım, son derece memnunum.