folder Tahribat.com Forumları
linefolder E-Book
linefolder E Book Olasılıksız



E Book Olasılıksız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    2haftadir alip okuyacagim bugun gidip alayim :D Bende otobuste bi bayaninelinde farketmistim.Arkasindaki yazi dikkatimi cekmisti.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grey-cells
    grey-cells's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Dişi

    aralık ayından beri okucam hala okucam,
    var e-booku ama okuyamıyorum gidip almam lazım kitabı :|

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    ben olasiliksizsi bitirdim, ama artik hayatimin her aninda hissediyorum.

    bence anlatmak icin bitirmeyi beklemeyeceksiniz lafi tamamen gercek...

    pi denen filme benzedigini biolmiyordum, filmi duyup indirmistim ama izlemedim. izleyip ayrica yorum yazarim...

    ama kitap inanilmaz. simdi empatiyi okuyorum... bir daha SIKICI geldi, daha tam isinamadim ama cok baslardayim, umitliyim...

    indirmedim ama guzel paylasim bu arada, tesekkur.


    anca gidersin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapist34
    rapist34's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    marihuana bunu yazdı:
    -----------------------------

    rapist34 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben okudum tavsıye ederım surukleyıcı bı kıtap aynı amerıkan fılmı gıbı ıstersenız fılm ızleyın :D


    -----------------------------

     

    hangi flim ?


    -----------------------------
    ya buna tam bi film çekilmemişte amerikan filmi gibi demek istedim heran gibi bi aksiyon filmi izle dayı :D
Toplam Hit: 4742 Toplam Mesaj: 25