E Kitap Arıyom
-
ülen illegal üyeyiz işte :D
(adminleri çıldırtmak istiyorum, eskiden çektiklerimi yani adminlerin çekmesini istiyorum lakin zerre ziklerine takmamak gibi beni gıcık eden bi durum var ortada o sorunu aşacaz el birliğiyle :D özellikle underzeroyu fitil etmek gibi bir gayretim var )
dip şey: ne duyurusu len? Ne linki? sen malloryonu bul ne yaptın bunca zamandır hea? :D -
Malloryan serisini arkadaştan alıp okuduğum için e-book olarak ihtiyacım olmadı ona.
Belgariad Serisi var mı sende?
Yoksa onu göndereyim :)
Duyuru için bkz. http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=15928 -
belgariad ı okudum canerim şey var elimde shannaranın kılıcı bide salvatorenin tüm seri (tek eksik buçukluğun mücevheri hepsini okudum o kaldı) shannara nasıl bilmiyom. weisle hickman seriyi tekrar okumak istedim eksiksiz seridir gönderdiğin tabi dimi?
shannara nasıl iyimi?okumaya değermi?
dune1 dune 2 okudum manyaktı.yalnız yazarı kimdi unuttum?
a.c.clarckmı ne onun 2000li serisi var bide ramanın iki kitabı var elimde.
Kendi derlediğim barbaros hayreddin paşanın hatırları var(kendi kaleminden günümüz türkçesiyle)
Türk korsanları var elimde varya birkaç kitap metal fırtınanın 2. seri var. bi dolu kitap var ama hepsi e book (malum hastane masrafları falan yedi bitirdi beni hiç değilse bu zevkimi bu şekliyle gideriyorum saman kağıdı ellemek gibisi yok ama okumam lazım)
Ha şunu anlarım kütüphanenden malloryonu çıkartır, bi güzel paket yapıp evime postalarsın o ayrı :):) Üstünede imzanı çakarsın :D
Ben sana imzaladıydım bi kitap "rumi" diye. hemde kuşe kiyat :D 1. hamur. (yüzün yere geçsiz utan haylaz herif belki bulursun malloryonu) -
ben de arıom
dante -ilahi komedya
2 senedir bakıorum nette yok...ehil birileri baksa fena olmaz hea? -
Tuğrul Mallorian bende de yok ki :)
Arkadaştan alıp okudum ben de :(
Olsa da göndersem keşke...
-
Dune Frank Herbert'e aittir.
-
Harbiden taktir ettim ama şu melissayı..
Çok sağlam motormuş... -
yalandır onlar yalandır :)
-
abi ne bileyim inanasım gelmedi o anlattıklarına.
Bide böyle bir sürü tantana yaptılar ya "şok kitap" "büyük olay" felan diye sırf o yüzden okudum o kitabı.
Ama gerçekse melissa p. ile tanışmayı isterim :D -
Arthur C. Clarke'ın serisi bilim kurgudur.
Yüzüklerin Efendisi'ni okudun mu?
Toplam Hit: 4796 Toplam Mesaj: 32
