E Maile Giremiyorum Bilen Varmı ?
-
Bende de olduyodu birkaç gün öncesine kadar. Tıklıyosun bişey olmuyo, sanki tıklamamış gibi.
Nasıl düzelttim hatırlamıyorum ama o süreçte yaotıklarımı yazayım ; ie7 yükledim, MSN Plus vardı kaldırıp yenden yükledim, msn discovery vardı tamamen kaldırıp kurtuldum bu saçma programdan.
-
www.gmail.com kullan
girmezse kes parçala beni
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------www.gmail.com kullan
girmezse kes parçala beni
-----------------------------beni de..
-
[at]subay.org gmail tabanlı bunu gibi bir çok uzantılı kullanabilirsin daha artistik daha rahat
Toplam Hit: 14870 Toplam Mesaj: 15
