E-Posta İleti Sorunu
-
arkadaşlar daha yeni fark ettim oturumu kapatmıştım geldiğimde bide ne göre yim nick kimin yanın 11 okunmmış posta iletisi yazı yor --aşağıdaki resim de daha net- bu postalaları nerden okuya bilirim
-
msn i aç üst tarafta bir mektup işareti göreceksin, ona basarsan otomatik olarak gireceksin
yada;
www.hotmail.com a gir.Orda kullanıcı adın ve şifrenle giriş yap.Posta kısmına tıkla, mailleri okursun.
Eğer yine yapamazsan şifreni bana ver gelen mailleri sana özel msjla gönderirim. Bana güvenebilirsin :)
-
registryde mail adresini "xxx@hotmail.com" şeklinde aratırsan karşına unreadmail isimli anahtar gelecek.Oradaki mail adresinin yazdığı anahtarı silersen kısayoldan kurtulabilirsin.
-
yaw siz resme baktınız mı sorun msn nede değil kiii p c de hem msn nemde okun mamış ileti yok
-
o zaman firex in dediğini yap
-
yunusemre bunu yazdı:
-----------------------------
yaw siz resme baktınız mı sorun msn nede değil kiii p c de hem msn nemde okun mamış ileti yok
-----------------------------
Selam verdik borçlu çıktık.Birde resme baktınızmı diye yargılıyor.Msn hesabıyla ilişkilendirilmiş windows hesabı.O kadar biliyoruz merak etme. -
he he tahribat bu işte ,yardımlarını esirgemiyor kimseden. ;)
-
firex aga yı kızdırdık galibbaaaaaaaa
Toplam Hit: 949 Toplam Mesaj: 8
