E-Ticaret Sitesi Kurma (Yardım)
-
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------paketi yapan : http://www.ticimax.com/
paket gorunumu : http://www.spotkutu.com/
-----------------------------hımm güzel bişeye benziyo hocam teşekkürler ilgilendigin için bi bakalım bunada
-
opencart' ı alernatif olarak düşünebilir kurcalayabilirsin. opencart' ta son zamanlarda wordpress gibi olma yolunda önemli adımlar atan ücretsiz, dinamik ve oldukça esnek bir yapıya sahip. (ah birde temaları tpl olmasa daha iyi olacak ama neyse)
-
Bu eticaret sitelerinin getirisi götürüsü nasıldır ?
Yeni açılan bir site ne kadar sürede tutulur ?
yıllık hemen hemen 1.500 tl yatırıyorsun bu siteye. Yeni açılmış bir site için 1 yıl içinde ne kadar kazanır ?
Tutup tutmama olasılığı nedir ? Bilenlerden ricam fikir amaçlı kaba taslak olarak yanıtlayabilirler mi ?
-
Sezpanhe bunu yazdı:
-----------------------------Bu eticaret sitelerinin getirisi götürüsü nasıldır ?
Yeni açılan bir site ne kadar sürede tutulur ?
yıllık hemen hemen 1.500 tl yatırıyorsun bu siteye. Yeni açılmış bir site için 1 yıl içinde ne kadar kazanır ?
Tutup tutmama olasılığı nedir ? Bilenlerden ricam fikir amaçlı kaba taslak olarak yanıtlayabilirler mi ?
-----------------------------bunu sormakla ticarette ne nasıl ve ne kadar zamanda kazanılır sorusu bana hep aynı gelmiştir
şimdi hocam en önemli unsur benzeri olamayn bir iş yapmak bana göre
yada herkesin yaptığı bir işi en farklı şekilde sunabilmek.
atıyorum sen çay bardağı satıyorsundur ama çay bardaklarına altından yaldızlarla alacak kişinin portresini filan yapıyorsundur (fikiri az önce zıçtım iyi fikirmiş yalnız)
neyse o saatten sonra bu malı nerden temin ederim?
hangi yollarla ulaşımını sağlarım
müşteri memnuniyeti için ekstra neler yapabilirim gibi düşünüp geniş bir fizibilite raporu hazırlarsın ama basit 4 işlem mantığı ile
500-1000 TL arasında bir paraya profesyonel tasarım ve içerik girdisi sağlarsın. daha sonra 20-30k facebook saydası satın alır yada kiralayıp reklam yaparsın ama en kestirmeden reklam (bu yaldızlı bardak için) çağırırsın haber ajansından iki elaman verirsin cebine 200 TL çaybardağını işlerken filan videoya alırlar kısa da bir sötpörtaj. deyiş o deyiş patlar gider...
-
Sokarfeys bunu yazdı:
-----------------------------Sezpanhe bunu yazdı:
-----------------------------Bu eticaret sitelerinin getirisi götürüsü nasıldır ?
Yeni açılan bir site ne kadar sürede tutulur ?
yıllık hemen hemen 1.500 tl yatırıyorsun bu siteye. Yeni açılmış bir site için 1 yıl içinde ne kadar kazanır ?
Tutup tutmama olasılığı nedir ? Bilenlerden ricam fikir amaçlı kaba taslak olarak yanıtlayabilirler mi ?
-----------------------------bunu sormakla ticarette ne nasıl ve ne kadar zamanda kazanılır sorusu bana hep aynı gelmiştir
şimdi hocam en önemli unsur benzeri olamayn bir iş yapmak bana göre
yada herkesin yaptığı bir işi en farklı şekilde sunabilmek.
atıyorum sen çay bardağı satıyorsundur ama çay bardaklarına altından yaldızlarla alacak kişinin portresini filan yapıyorsundur (fikiri az önce zıçtım iyi fikirmiş yalnız)
neyse o saatten sonra bu malı nerden temin ederim?
hangi yollarla ulaşımını sağlarım
müşteri memnuniyeti için ekstra neler yapabilirim gibi düşünüp geniş bir fizibilite raporu hazırlarsın ama basit 4 işlem mantığı ile
500-1000 TL arasında bir paraya profesyonel tasarım ve içerik girdisi sağlarsın. daha sonra 20-30k facebook saydası satın alır yada kiralayıp reklam yaparsın ama en kestirmeden reklam (bu yaldızlı bardak için) çağırırsın haber ajansından iki elaman verirsin cebine 200 TL çaybardağını işlerken filan videoya alırlar kısa da bir sötpörtaj. deyiş o deyiş patlar gider...
-----------------------------valla hocam sürekli hesap yapıyorum yeni birfikir proje çıkarmaya çalışıyorum :) sağlam bişey yakalarsam ucunu bırakmam daha :)
-
kafamda çok proje var ama ekip arkadaşı yok
sermaye kısıtlı olduğundan son atımlık barutu da heba etmiyim istiyorum
ben projeyi kurgularken iş elimden kayıp gidiyor
-
Sokarfeys bunu yazdı:
-----------------------------kafamda çok proje var ama ekip arkadaşı yok
sermaye kısıtlı olduğundan son atımlık barutu da heba etmiyim istiyorum
ben projeyi kurgularken iş elimden kayıp gidiyor
-----------------------------hocam ben bu konularda çok azimliyimdi bişeyler yapmayı o kadar istiyorum ki elimden hiç bişey kaçamaz ama yanında destek olan biri olmayınca kendini yanlız hissediyosun ve başaramıyosun tek başına olmak zor tabi bişeyler yapabilmek için destek şart maddi ve manevi
