folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Ebay, Gittigidiyor Tarzi Sitelerde Dikkat Edilmesi Gereken Kucuk Birsey



Ebay, Gittigidiyor Tarzi Sitelerde Dikkat Edilmesi Gereken Kucuk Birsey

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicoo
    Cicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2008
    Erkek

    Gitti gidiyordan kolay kolay mecbur kalmadıkça bişey almayın.Gerçi ben ototeyp aldım pionnerr ama sağlam yerden aldım.Genede siz hepsiburda,netsiparis vs gibi siteleri tercih edin derim hocam :)


    Zor günler geçirdi ama hala ayakta. :/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    uzun süredir gittigidiyordan alışveriş yapan birisiyim ve hiç bir sorun yaşamadım alacağınız kişinin profili var orada oraya iyi bakın yorumları okuyun hiç bir sorun olmaz hatta dün bile ürün aldım yarın evde olur


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    suKo bunu yazdı:
    -----------------------------

    %90 çakma mal satan site zaten gg ebay hiç alışveriş yapmayın daha iyi.


    -----------------------------

    gg'de hic alisverisim olmadi fakat ebay'i karalaman yanlis. aslinda ikiside yanlis cakma mali satan site degil sitedeki uyeler ebaydede var cakma satan fakat orada yaziyor gercek iphone vs. degildir diye.


    -----------------------------

    %10 a lafım yok ama

    Yeni furya dealextreme den aldığı malları % 1000 kar amaçlı satanlara

    Birde malların açıklamalarını görseniz hepsi özel üretilmiş bilmem nerden gelmiş Türkiyede tek olan ürünler :D

    bu ürünleri imitasyon diye sikayet edebiliyorsunuz. Göstermelik kaldırıldığıda oluyor ama komik olan o ürünün ilanını tekrar açılabilmesi.

    %10 alıyor adamlar her satıştan.Bunları yapanlarda 3bin 5bin satışı olan satıcı ve dükkanlar bi yerde altın yumurtlayan tavuğu kesmiyor herifler.


    Kafam oldu galiba:|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    suKo bunu yazdı:
    -----------------------------


    %10 a lafım yok ama

    Yeni furya dealextreme den aldığı malları % 1000 kar amaçlı satanlara

    Birde malların açıklamalarını görseniz hepsi özel üretilmiş bilmem nerden gelmiş Türkiyede tek olan ürünler :D

    bu ürünleri imitasyon diye sikayet edebiliyorsunuz. Göstermelik kaldırıldığıda oluyor ama komik olan o ürünün ilanını tekrar açılabilmesi.

    %10 alıyor adamlar her satıştan.Bunları yapanlarda 3bin 5bin satışı olan satıcı ve dükkanlar bi yerde altın yumurtlayan tavuğu kesmiyor herifler.


    -----------------------------

    hiç sorma ulan bari ürünün screeninni değiştir delaxtremeden direk resmi koyuyuor resim arkaplanında filan da belli oluyor :) ne çakallar var yaa


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 4590 Toplam Mesaj: 15