

Ebay, Gittigidiyor Tarzi Sitelerde Dikkat Edilmesi Gereken Kucuk Birsey
-
Gitti gidiyordan kolay kolay mecbur kalmadıkça bişey almayın.Gerçi ben ototeyp aldım pionnerr ama sağlam yerden aldım.Genede siz hepsiburda,netsiparis vs gibi siteleri tercih edin derim hocam :)
-
uzun süredir gittigidiyordan alışveriş yapan birisiyim ve hiç bir sorun yaşamadım alacağınız kişinin profili var orada oraya iyi bakın yorumları okuyun hiç bir sorun olmaz hatta dün bile ürün aldım yarın evde olur
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
suKo bunu yazdı:
-----------------------------
%90 çakma mal satan site zaten gg ebay hiç alışveriş yapmayın daha iyi.
-----------------------------gg'de hic alisverisim olmadi fakat ebay'i karalaman yanlis. aslinda ikiside yanlis cakma mali satan site degil sitedeki uyeler ebaydede var cakma satan fakat orada yaziyor gercek iphone vs. degildir diye.
-----------------------------
%10 a lafım yok ama
Yeni furya dealextreme den aldığı malları % 1000 kar amaçlı satanlara
Birde malların açıklamalarını görseniz hepsi özel üretilmiş bilmem nerden gelmiş Türkiyede tek olan ürünler :D
bu ürünleri imitasyon diye sikayet edebiliyorsunuz. Göstermelik kaldırıldığıda oluyor ama komik olan o ürünün ilanını tekrar açılabilmesi.
%10 alıyor adamlar her satıştan.Bunları yapanlarda 3bin 5bin satışı olan satıcı ve dükkanlar bi yerde altın yumurtlayan tavuğu kesmiyor herifler. -
suKo bunu yazdı:
-----------------------------
%10 a lafım yok ama
Yeni furya dealextreme den aldığı malları % 1000 kar amaçlı satanlara
Birde malların açıklamalarını görseniz hepsi özel üretilmiş bilmem nerden gelmiş Türkiyede tek olan ürünler :D
bu ürünleri imitasyon diye sikayet edebiliyorsunuz. Göstermelik kaldırıldığıda oluyor ama komik olan o ürünün ilanını tekrar açılabilmesi.
%10 alıyor adamlar her satıştan.Bunları yapanlarda 3bin 5bin satışı olan satıcı ve dükkanlar bi yerde altın yumurtlayan tavuğu kesmiyor herifler.
-----------------------------hiç sorma ulan bari ürünün screeninni değiştir delaxtremeden direk resmi koyuyuor resim arkaplanında filan da belli oluyor :) ne çakallar var yaa