Efsaneler Geri Dönüyor! Tempra-Tipo Prototipleri
-

Tempra 2011 Prototip

Tempra 2011 Protorip

Tipo 2011 Prototip

Bakalım üretim bandına gireceklermi?
-
vaay be, temprayı görünce aklıma hemen babam öyle diyo geldi. :)
edit reklam da bu.
http://www.youtube.com/watch?v=tFSdtimy44E -
bana photoshopta yapılmış veya başka bi araç modifiye edilmiş gibi geldi :|
resmi kaynak varmı bu prototiplerle ilgili -
FCN bunu yazdı:
-----------------------------
bana photoshopta yapılmış veya başka bi araç modifiye edilmiş gibi geldi :|
resmi kaynak varmı bu prototiplerle ilgili
-----------------------------Resmi kaynak yok. Yapanların zaten blog adresleri yazıyor. Daha bi ton arabanın prototipi var ama bunlar bize daha yakın diye bunları gösterdim. :) Bu italyanların işi hiç belli olmaz. Adamlar ağır makinede 1 numara. Almanya ile atışacaklar diye marea motorunu bi kastırdılar ince mühendislikle, garantisi 250.000km de doluyordu. :) Hakeza şuan doblo 1.3 multijetlerin olmasıda ayrı bir muhabbet. 1.3 motor o kasayı kaldırıyor...
Banada modifiyeli geldi zaten. Temprada sanki megane kasası varmış gibi duruyor...
-
abi brigatodesign.blogspot.com diye adam koskoca imza atmış, photoshop net:D (2. resimde plakada yazıyor) ek olarak siteye girerseniz bir sürü photoshoplu resim var=)
-
megane II'den bozma tempra :D
-
Bariz Oynanmış Resimler :)
-
Tipo'lar manyak olur...
-
Fena da olmazdı hani. :)
-
Hacı, yeni modeller güzele benziyorda, bu arabaların pek efsaneliği yoktu be :)))
Yani bir chevrolet 1957, gran torino, 70'ler gibi falan bir şey olsa eyv :|
Şuanki piyasaya göre çok gelişip gelmeleri lazım aslında, sonra cartel'in dünüşü gibi olmasın sönük kalmasın yani :|
Çünkü, yeni modeller değilde conseptler falan akıl bırakmıyor adamda, bunlara binaen. Resimdekilerden daha şekil olmaları lazım benim görüşüm tabi. Gelirlerse. -
1. resimde logo yamuk duruyor :)
3. resimde de logo fazla aşağıda yoksa tamponmu yetmemiş :)
