Eğlenceli Bir Penaltı Oyunu
-
Oyuna bağlandım gitti.
-
delerumgecerum bunu yazdı:
-----------------------------Oyuna bağlandım gitti.
-----------------------------varmı derece hocam? 20 800 de kaldık
-
Valla hiç eğlenceli değil aksine sıkıcı maç ile alakalı sonuçta,
Bu oyunu tavsiye ederim,
http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------Valla hiç eğlenceli değil aksine sıkıcı maç ile alakalı sonuçta,
Bu oyunu tavsiye ederim,
http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush
-----------------------------o zaman haxball da eğlenceli değil o da futbol? zevk meselesi hocam kimine eğlenceli kimine deil =)
senin oyunu oynadım qüzelmiş
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------Valla hiç eğlenceli değil aksine sıkıcı maç ile alakalı sonuçta,
Bu oyunu tavsiye ederim,
http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush
-----------------------------o zaman haxball da eğlenceli değil o da futbol? zevk meselesi hocam kimine eğlenceli kimine deil =)
senin oyunu oynadım qüzelmiş
-----------------------------Evet oda eğlenceli değil, ;)
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------Valla hiç eğlenceli değil aksine sıkıcı maç ile alakalı sonuçta,
Bu oyunu tavsiye ederim,
http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush
-----------------------------o zaman haxball da eğlenceli değil o da futbol? zevk meselesi hocam kimine eğlenceli kimine deil =)
senin oyunu oynadım qüzelmiş
-----------------------------Evet oda eğlenceli değil, ;)
-----------------------------işte sana eğlenceli değil. çok oynanan bi oyundur forumda heleki toplaşıp maç yapıyolar hesap et. ama sen sevmeyebilirsin tabii dir ;)
-
Level 7 yi geçemedim...
-
LNAU bunu yazdı:
-----------------------------Level 7 yi geçemedim...
-----------------------------keşke kaldığın leveli tekrarlama şansın olsa. retry deyince 1inli levele atıyo puştun oğlii :D
-
level 7 ye geldim. again dedim 1. leveldan başlattı :\
-
Savrulun beyler yemedim içmedim bu puanı yaptım.

