Ehliyet Alacağım
-
aynen katılıyorum hahahah :D
-
opusdei bunu yazdı
Taksim sürücü kursuna gittim fiyat aldım geçen gün. Tanıdık vasıtasıyla gittik diye 1050 tl fiyat verdi. Başka yere henüz sormadım. Sizce fiyat nasıl ? Yüksek mi düşük mü ?
Bugün bende bir yere sormuştum 1.500'a kadar çıkar dediler.Sen gene iyisin. :)
-
2012 YILI EHLİYET HARÇLARI
Sürücü belgesi ehliyet harçları
- A, F ve H sınıfı sürücü belgesi : 93,5 TL
- B sınıfı sürücü belgesi : 278,0 TL
- Uluslararası sürücü belgesi : 185,0 TL
- C sınıfı sürücü belgesi : 463,5 TL
- D sınıfı sürücü belgesi : 463,5 TL
- E sınıfı sürücü belgesi : 463,5 TL
- G sınıfı sürücü belgesi : 463,5 TL
-
Avrupa Yakasında özgüngör sürücü kursu 550 TL Herşey onlara ait sınavi kazanıp harç yatiracagim sadece
-
Neyse bakalım 500 liraya bi yerle anlaştık.Haydi hayırlısı.

-
2008 yılında b sınıfı kurs ücreti için 400 lira istedilerdi .genel olarak 1-2 kursa fiyat sorduğumda kurslar 350 400 civarında kayıt alıyorlardı..
pazarlık yapıp peşin 250 liraya kayıt etmeye ikna olmuşlardı.. pazarlık etmeyi deneseydin keşke 500 lira çok gibi
