Ehliyet Alma Siralamasi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    S.a müridler yarin ehliyetimi emniyetten alacagim 300 lira olmus bu arada üçretleri fakat neler yapilacak nerelere gidilecek yanimda neler olacak extra neler

    isteyecekler sigortacilar cemiyeti fln dediler orda napacam

     

    prasüdürü bilenler yardimci olursa sevinirim ?


    asdasdsa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Kursla konuş.

    Bize bi klasör gibi birşey vermişlerdi, içinde herşey hazırmış. Bazı kişiler geri dönmek zorunda falan kalmıştı.


    He is finding himself.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    İlk önce internetten randevu alıcaksın.
    Randevu aldıktan sonra randevu aldığın gün kurstan aldığın dosyan ile birlikte trafike gidiceksin.

    Harcı yatıracaksın. Şubatta aldım ben 240 lira civarı diye hatırlıyorum.

    Harcı yatırdıktan sonra parmak izini alıcaklar. Parmak izinide aldıktan sonra kaydını yapıcaklar.

    Kayıt sırasında 60 küsür lira daha yatırıcaksın. Sana gün vericekler ozaman gelip ehliyetini teslim alıcaksın.

     

    Ben bu şekilde aldım.

     

    Not: Kan Grubu kartı almayıda unutma.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Yazılı ve Direksiyon sınavlarını kazanacakdıktan sonra;

    Önce kan grubunu herhangi bir sağlık merkezinden öğrenip belgeleyeceksin;

    Sürücü kursuna gidip tüm evraklarını bir dosya şeklinde alacaksın. (Sınav Kazanma Belgesi vs.)

    Maliye harcını yatıracaksın. 200-300 tl gibi birşeydi. Dekontları alıp dosyana ekleyeceksin.

    Son olarak emniyete gidip parmak izi aldıracaksın ve dosyanı teslim edip 70 TL gibi birşey ödeyip ehliyetini belirlediği tarihte gidip teslim alacaksın.

    Not olarak: En ufak bir evrak yanlışlığında (isimin yanlış yazılması vb.) ehliyeti alırken sorun çıkarıyorlar. Tüm evrakları iyi inceleyin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Kurstan bir dosya verirler. O dosyanın içinde gerekli evraklar olur. Kaymakamlığa gidersin 250 lira civarında para verirsin. Sonra ordan emniyete gidersin orada önce dosya açtırırsın. Sonra ehliyetle ilgili olan yerden yaptırırsın gerekli işlemleri. 50 lira filan da buraya ödersin. 2 iş gününde verirler ehliyeti. Ben alırken böyleydi yani.


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    SPY-CX5 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yazılı ve Direksiyon sınavlarını kazanacakdıktan sonra;

    Önce kan grubunu herhangi bir sağlık merkezinden öğrenip belgeleyeceksin;

    Sürücü kursuna gidip tüm evraklarını bir dosya şeklinde alacaksın. (Sınav Kazanma Belgesi vs.)

    Maliye harcını yatıracaksın. 200-300 tl gibi birşeydi. Dekontları alıp dosyana ekleyeceksin.

    Son olarak emniyete gidip parmak izi aldıracaksın ve dosyanı teslim edip 70 TL gibi birşey ödeyip ehliyetini belirlediği tarihte gidip teslim alacaksın.

    Not olarak: En ufak bir evrak yanlışlığında (isimin yanlış yazılması vb.) ehliyeti alırken sorun çıkarıyorlar. Tüm evrakları iyi inceleyin.


    -----------------------------

    Hocam o parmak izini benden almadılar. Beş parmağı da alıyorlarmış heralde ama bana niye yapmadılar bilmiyorum :)


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    kurs bişey veriyo içinde herşey oluyo senin belgeler kan grubun vb... kese kağıdında girdiğinde vezneye 300 TL 'yi ödüyon sonra sıraya giriyon

     

    alternatif :

    istanbul / mecidiyeköydeki emniyet ilk 50 kişiyi alıyodu 30 'dan sonrakiler öğleden sonraya anca yetiyo uzun sürüyo erken git açılmadan millet sıraya giriyo sabahın köründe

     

    bizde  mürit bolero > 31 'di ben 32 'ydim, emqcerin tanıdığı almıştı 20 lerdeydi, kaynak vb.. yapıyım deme kan çıkar yeminederim çok öfkeliler :) o kadar bekledik öğleden sonra gel dedi üstümüzde okul elbisesi :)  bizde altkata inip uyuduk yumusacık koltuk owwş :)

    sonra 10 parmağında parmak izini alıyolar belge kontrol felan felan... 1 hafta sonra gel..

     

    http://www.tahribat.com/Forum-Ehliyet-Sertifikasini-Aldim-Simdi-Ne-Yapicam-99455/1/ehliyet/


    (:
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    beyler bidahaki sınav için başvuruyu ne zaman yapabiliyoruz?


    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    hmm anladim hocam bana 300 tl emniyete yatiracaksin dediler bundan hariç bi üçret isterlermi

     

    şöförler odasindan sigorta dosyasi açtirip form dolduracakmişsim

     

    birde saglik raporu ve kan gurubu raporunu istediler

     

    kac resim isterler ve bunun dişinda herhangi bi üçret cikarmi veya bi belge ?

     

    sürücü belgem herşeyim var bi emniyette kaldi işim ?


    asdasdsa
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    26 aralıkta girmiştim geçen sene hala duruyor almadım


    Altan naptın oğlum :|
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    1 hfta önce aldım ;) eğer dosyan tamsa önce vergi dairesine gidiyorsun 240 küsür yatıryorsun.Sonra trafiğe gidiyorsun dosyanı veriyorsun 50-60 lira kart parası veriyorsun.Olay yeri incelemeye gidip parmak izi veriyorsun bir gün sonra belgeyi alıyorsun ;)

     

    bwnim kurs sınav ücreti çart çurt herşey dahil 580 e geldi 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
Toplam Hit: 5082 Toplam Mesaj: 22