Ehliyet Sınavı Hakkında Bir Soru
-
valla sınavda en çok motor bölümünden korkuyodum full ezber diye, ama 95 puan mı ne aldım :)
sorsan motordan hiç çakmam.
ilk yardım kısmında da mantıken yaparız dedik, ama sınavda nerdeyse sıçıodum :)
orda daha çok ezber var bence
-
yav benim zaten herşey dahil 400 lira içinde harç marçta dahil ama belli olmaz gene yatırıp yatırmadıkları diye şeyettirmiştim bir arkadaşımın başına geldi çünkü heriey dahil kurs sonradan herşey hariç kurs çıkmıştı :)
-
hocam ben kurs, dıreksıyon, banka toplam 400 tl ye patladı
bensiz_aglama tarafından 28/Ağu/12 15:28 tarihinde düzenlenmiştir -
suan kayıt olabiliceği en yakın sınav tarihi ne zaman
-
Baracuda bunu yazdı
suan kayıt olabiliceği en yakın sınav tarihi ne zaman
valla hocanm en yakın sıvav 1eylülde işte bubizim gireceğimiz sınav ama onunda kayıt zamanı geçti heralde ama gene googledan bi sürücü kursu bul ara sor ama sınava 3gün kala kayıt etmezler sanırım
-
1 Eylül Ehliyet Sınavına girecekler bana pm atsın. Pişman olmayacakları bir süprizim var.
-
Sezpanhe bunu yazdı
1 Eylül Ehliyet Sınavına girecekler bana pm atsın. Pişman olmayacakları bir süprizim var.
attım hocam bekliyorum süprizini
-
dead_march bunu yazdıBaracuda bunu yazdı
suan kayıt olabiliceği en yakın sınav tarihi ne zaman
valla hocanm en yakın sıvav 1eylülde işte bubizim gireceğimiz sınav ama onunda kayıt zamanı geçti heralde ama gene googledan bi sürücü kursu bul ara sor ama sınava 3gün kala kayıt etmezler sanırım
eylulden sonra ne zaman var kasımdamı 1 senedir erteliyoruz ehliyeti alalım artık
-
Baracuda bunu yazdıdead_march bunu yazdıBaracuda bunu yazdı
suan kayıt olabiliceği en yakın sınav tarihi ne zaman
valla hocanm en yakın sıvav 1eylülde işte bubizim gireceğimiz sınav ama onunda kayıt zamanı geçti heralde ama gene googledan bi sürücü kursu bul ara sor ama sınava 3gün kala kayıt etmezler sanırım
eylulden sonra ne zaman var kasımdamı 1 senedir erteliyoruz ehliyeti alalım artık
http://egitek.meb.gov.tr/Sinavlar/Duyurular/SinavTakvimi/mtsas_uyglama_takvimi.htm
-
dead_march bunu yazdıBaracuda bunu yazdıdead_march bunu yazdıBaracuda bunu yazdı
suan kayıt olabiliceği en yakın sınav tarihi ne zaman
valla hocanm en yakın sıvav 1eylülde işte bubizim gireceğimiz sınav ama onunda kayıt zamanı geçti heralde ama gene googledan bi sürücü kursu bul ara sor ama sınava 3gün kala kayıt etmezler sanırım
eylulden sonra ne zaman var kasımdamı 1 senedir erteliyoruz ehliyeti alalım artık
http://egitek.meb.gov.tr/Sinavlar/Duyurular/SinavTakvimi/mtsas_uyglama_takvimi.htm
eyv. hocam cok sağol
