Ek Yerleştirmeler Başladı
-
ölü tercih meselesi ile ilgili şöyle bir sorum olacak;
Şimdi öncelikle;
1- X bölümü 100 puan
2- X bölümü 98 puan
3- Y bölümü 101 puan
4- Y bölümü 96 puan
5- Z bölümü 97 puan
6- Z bölümü 96 puan
Şimdi aynen bu şekilde yapsam tercihleri hangi seçenekler ölü tercih durumuna düşer? ya da şöyle söyleyeyim, ölü tercih olabilmesi için aynı bölümden mi olması lâzım? -
ek tercih yapmak için herhangi bi ödeme yapmak gerekiyor mu ?
-
MustyKTE bunu yazdı
ek tercih yapmak için herhangi bi ödeme yapmak gerekiyor mu ?
hayır
-
KaRaKuLe bunu yazdıMustyKTE bunu yazdı
ek tercih yapmak için herhangi bi ödeme yapmak gerekiyor mu ?
hayır
eywallah hocam
-
Dgs nin ek tercihleri hakkında bilgisi olan var mı ?
Toplam Hit: 2013 Toplam Mesaj: 16
