Ek$İsozluk Hesabı Aranıyor.
-
müridler ufak bi reklam yapmam gerek.
yazarlıgı olan lütfen pm atsın bana.
msnden sordum o kadar adama kimsede yok.
tesekkürler.
-
ne reklamı?
-
baslıklardan birine o baslıkla ilgili link verecegim sadece, illegal bir durum yok.
-
Bir entry gireceksin diye adam niye sana hesabını versin ki. Ne girilmesini istiyorsan başlığını ve metnini yaz buraya ilgilenen biri girer.
-
ben de 3 aydır arıyorum dediğimde "yarın arkadaştan alırım" dediydin noldu kolay değil miymiş bulmak =P
-
istesem verir, aramız biraz limoni almak istemedim.
burdan birileri cıkar diye düsündüm ama yokmus.
-
hiç bir accountumu başkasına vermem. pmden de belirttiğim gibi. 1. dereceden akrabam dahi olsa
reklamı istiyorsan yaz buraya eklerim, sözlüğe
-
inci'de var,ek$i yok
up.
-
pm olarak at ne yazılacaksa.
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
pm olarak at ne yazılacaksa.
-----------------------------pm attım hocam.
-
Yeni hesap aç hocam. Çaylak modunda 10 entry girebiliyorsun 10 tane de yeter sanırım sen 1 taneden söz ediyorsun çünkü.
