Ekran Kardım Yandı Mı?
-
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------kaanstain bunu yazdı:
-----------------------------Driver'ları en güncelden kur, olmazsa bir öncekini, yine olmazsa bir öncekini, yine olmazsa ilk driver'ını kur... (Formatladıktan sonra)
Baktın yine olmuyor, VGA'nın üzerindeki fanları ve soğutucuları sök, sadece çipset açıkta kalacak şekilde aluminyum folyoyla koru diğer komponentleri(statik elektrik olayını hesaba katman gerekir:dikkat). Çipsetin üzerini telefonculardaki sıcak hava tabancasıyla ısıt biraz, anasını belleme ama biraz ısıt, internette laptop çipset tamiri diye aratıp bulabilirsin, aynı işlem çoğu uygulanabilir.
Yine olmazsa bozulmuştur.
-----------------------------Şimdi format atıp eski bir sürümü yükeleyeceğim hocam. Bir başka sorun da şu: Yönetici Olarak Çalıştırma. Yok hocam olmuyor. Yönetici olarak çalıştır diyorum, devam etmek için parola yazın diyor parola ne bilmiyorum. Cmd'den parolayı değiştirdim, yine olmadı erişim engellendi diyor. Kullanıcı Hesaplarından baktım, konuk hesabı yazıyor onu da değiştiremiyorum. Format ile çözülür mü bu da?
-----------------------------Format attıktan sonra kullanıcıların hepsi silineceği için sıkıntı olmayacak. Guest(konuk) hesabı kapat, yönetici olarak giriş yaparsın, k.adı ve şifre istiyorsa, k.adına administrator yaz dene bakalım.. Sen bir önceki dediklerimi yap büyük ihtimal sorunun çözülecektir. Güncel driver bu sikliği yapıyor bazen
-
hocam fanı temizleyip yağlamak vs... tabi bunları yap fakat oyunda kasmıyorsa yapmana gerek yok. ama sadece tarayıcıda yapıyor ise flash player java vs ve tarayıcıyı baştan kurmanı tavsiye ederim. temiz olsun dersen driver ve diretx falan güncelle vs
-
kaanstain bunu yazdı:
-----------------------------SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------kaanstain bunu yazdı:
-----------------------------Driver'ları en güncelden kur, olmazsa bir öncekini, yine olmazsa bir öncekini, yine olmazsa ilk driver'ını kur... (Formatladıktan sonra)
Baktın yine olmuyor, VGA'nın üzerindeki fanları ve soğutucuları sök, sadece çipset açıkta kalacak şekilde aluminyum folyoyla koru diğer komponentleri(statik elektrik olayını hesaba katman gerekir:dikkat). Çipsetin üzerini telefonculardaki sıcak hava tabancasıyla ısıt biraz, anasını belleme ama biraz ısıt, internette laptop çipset tamiri diye aratıp bulabilirsin, aynı işlem çoğu uygulanabilir.
Yine olmazsa bozulmuştur.
-----------------------------Şimdi format atıp eski bir sürümü yükeleyeceğim hocam. Bir başka sorun da şu: Yönetici Olarak Çalıştırma. Yok hocam olmuyor. Yönetici olarak çalıştır diyorum, devam etmek için parola yazın diyor parola ne bilmiyorum. Cmd'den parolayı değiştirdim, yine olmadı erişim engellendi diyor. Kullanıcı Hesaplarından baktım, konuk hesabı yazıyor onu da değiştiremiyorum. Format ile çözülür mü bu da?
-----------------------------Format attıktan sonra kullanıcıların hepsi silineceği için sıkıntı olmayacak. Guest(konuk) hesabı kapat, yönetici olarak giriş yaparsın, k.adı ve şifre istiyorsa, k.adına administrator yaz dene bakalım.. Sen bir önceki dediklerimi yap büyük ihtimal sorunun çözülecektir. Güncel driver bu sikliği yapıyor bazen
-----------------------------Hocam formatı attım, dediklerini yaptım vs. yine aynı:) Başka bir sorun: Pc açılırken Administrator hesabı çıkıyor. Direk açılmıyor yani bu da ara sıra sıkıntı çıkarabilir, ben o oturumu açmadan direk olarak nasıl açabilirim pcyi? :)
-
pc acılırken f8'e basıp güvenli moddan halledersin ama sorunun cozulmez :)
-
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------kaanstain bunu yazdı:
-----------------------------SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------kaanstain bunu yazdı:
-----------------------------Driver'ları en güncelden kur, olmazsa bir öncekini, yine olmazsa bir öncekini, yine olmazsa ilk driver'ını kur... (Formatladıktan sonra)
Baktın yine olmuyor, VGA'nın üzerindeki fanları ve soğutucuları sök, sadece çipset açıkta kalacak şekilde aluminyum folyoyla koru diğer komponentleri(statik elektrik olayını hesaba katman gerekir:dikkat). Çipsetin üzerini telefonculardaki sıcak hava tabancasıyla ısıt biraz, anasını belleme ama biraz ısıt, internette laptop çipset tamiri diye aratıp bulabilirsin, aynı işlem çoğu uygulanabilir.
Yine olmazsa bozulmuştur.
-----------------------------Şimdi format atıp eski bir sürümü yükeleyeceğim hocam. Bir başka sorun da şu: Yönetici Olarak Çalıştırma. Yok hocam olmuyor. Yönetici olarak çalıştır diyorum, devam etmek için parola yazın diyor parola ne bilmiyorum. Cmd'den parolayı değiştirdim, yine olmadı erişim engellendi diyor. Kullanıcı Hesaplarından baktım, konuk hesabı yazıyor onu da değiştiremiyorum. Format ile çözülür mü bu da?
-----------------------------Format attıktan sonra kullanıcıların hepsi silineceği için sıkıntı olmayacak. Guest(konuk) hesabı kapat, yönetici olarak giriş yaparsın, k.adı ve şifre istiyorsa, k.adına administrator yaz dene bakalım.. Sen bir önceki dediklerimi yap büyük ihtimal sorunun çözülecektir. Güncel driver bu sikliği yapıyor bazen
-----------------------------Hocam formatı attım, dediklerini yaptım vs. yine aynı:) Başka bir sorun: Pc açılırken Administrator hesabı çıkıyor. Direk açılmıyor yani bu da ara sıra sıkıntı çıkarabilir, ben o oturumu açmadan direk olarak nasıl açabilirim pcyi? :)
-----------------------------Kurduğun driver bilgisayarın yanında verilen cd'den olsun, olmadıysa ikinci söylediklerimi yap, sök, telefoncuya götür, üflet biraz :D
Guest yani konuk hesabını kapatırsan direk açılır(şifre koymadıysan)
