Ekran Kartı !
-
Arkadaslar geçenlerde ekran kartı fanı calısmadığını fark ettim. Oyunlarda Kasma Donma oluyordu.Öncelikle Fanı kaça yaptırırım?Yada GTA4 2010 oyunları yüksek seviyede bi ekran kartı tavsiye edebilirmisiniz ?
Ekran Kartım G-Forve 8400 DDR2 512 mb -
Tavsiye edeniniz ykmu hiç :S ?
-
bir fiyat aralığı söyle de ona göre tavsiye edelim
-
fiyat aralığı belirtmemişsin ben sana hd 5850 öneriyorum. baba gibi bir karttır.
-
HD5770
Şuan parasının karşılığını veren en iyi kart bu gibi.
-
450 500 civarı arıyordum .Asus Hd5770 GDDR15 1GB 128BIT ATI DX11 EKRAN KARTI Bunu belirtmişsinz Gta 4 ve onn civarı yüksek kaliteli oyunları nasıl çalıştırır hangi kalitede Suanki ekran kartımla Gta 4 ü 1024 oynuyodum ama cok aksaklık gölgeler fln oluyodu .
-
Disubev bunu yazdı:
-----------------------------
450 500 civarı arıyordum .Asus Hd5770 GDDR15 1GB 128BIT ATI DX11 EKRAN KARTI Bunu belirtmişsinz Gta 4 ve onn civarı yüksek kaliteli oyunları nasıl çalıştırır hangi kalitede Suanki ekran kartımla Gta 4 ü 1024 oynuyodum ama cok aksaklık gölgeler fln oluyodu .
-----------------------------gta4 ve cod serisini son ayarlarda oynuyorum.(1280 çöz)
ama crysis'i en sonda kurtarmaz daha denemedim.
-
gtx serisini tavsiye ediyorum. en baba seri ah kol gibi bişe ve dehşet. bende 260 var şuanda 480ler falan çıktı ama bendeki bile yardırıyor. zamanında bayağı para saymıştım
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
Disubev bunu yazdı:
-----------------------------
450 500 civarı arıyordum .Asus Hd5770 GDDR15 1GB 128BIT ATI DX11 EKRAN KARTI Bunu belirtmişsinz Gta 4 ve onn civarı yüksek kaliteli oyunları nasıl çalıştırır hangi kalitede Suanki ekran kartımla Gta 4 ü 1024 oynuyodum ama cok aksaklık gölgeler fln oluyodu .
-----------------------------gta4 ve cod serisini son ayarlarda oynuyorum.(1280 çöz)
ama crysis'i en sonda kurtarmaz daha denemedim.
-----------------------------
Ram 2 gb sorun olurmu ? -
Disubev bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
Disubev bunu yazdı:
-----------------------------
450 500 civarı arıyordum .Asus Hd5770 GDDR15 1GB 128BIT ATI DX11 EKRAN KARTI Bunu belirtmişsinz Gta 4 ve onn civarı yüksek kaliteli oyunları nasıl çalıştırır hangi kalitede Suanki ekran kartımla Gta 4 ü 1024 oynuyodum ama cok aksaklık gölgeler fln oluyodu .
-----------------------------gta4 ve cod serisini son ayarlarda oynuyorum.(1280 çöz)
ama crysis'i en sonda kurtarmaz daha denemedim.
-----------------------------
Ram 2 gb sorun olurmu ?
-----------------------------hacı işlemci falan her şey önemli tabi.
500 lira civarı paran varsa kasıp 5850 al ya da onun yerine 5770 artı ram al derim.
öyle hayvani performans peşinde değilsen işini görecektir.
-
Bakalım bu ay sonu 700 lira maas alıcam. Aklımdan Elektrikli Motorda geçio :)
