Ekran Kartı !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Disubev
    Disubev's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    Arkadaslar geçenlerde ekran kartı fanı calısmadığını fark ettim. Oyunlarda Kasma Donma oluyordu.Öncelikle Fanı kaça yaptırırım?Yada GTA4 2010 oyunları yüksek seviyede bi ekran kartı tavsiye edebilirmisiniz ? 

    Ekran Kartım G-Forve 8400 DDR2 512 mb  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Disubev
    Disubev's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    Tavsiye edeniniz ykmu hiç :S ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    bir fiyat aralığı söyle de ona göre tavsiye edelim


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    fiyat aralığı belirtmemişsin ben sana hd 5850 öneriyorum. baba gibi bir karttır.


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    HD5770 

    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-eah57702dis1gd5v2-hd5770-gddr5-1gb-128bit-ati-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=42181

    Şuan parasının karşılığını veren en iyi kart bu gibi.


    He is finding himself.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Disubev
    Disubev's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    450 500 civarı arıyordum .Asus Hd5770 GDDR15 1GB 128BIT ATI DX11 EKRAN KARTI Bunu belirtmişsinz Gta 4 ve onn civarı yüksek kaliteli oyunları nasıl çalıştırır hangi kalitede Suanki ekran kartımla Gta 4 ü 1024 oynuyodum ama cok aksaklık gölgeler fln oluyodu . 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Disubev bunu yazdı:
    -----------------------------

    450 500 civarı arıyordum .Asus Hd5770 GDDR15 1GB 128BIT ATI DX11 EKRAN KARTI Bunu belirtmişsinz Gta 4 ve onn civarı yüksek kaliteli oyunları nasıl çalıştırır hangi kalitede Suanki ekran kartımla Gta 4 ü 1024 oynuyodum ama cok aksaklık gölgeler fln oluyodu . 


    -----------------------------

     

     

    gta4 ve cod serisini son ayarlarda oynuyorum.(1280 çöz)

    ama crysis'i en sonda kurtarmaz daha denemedim.


    He is finding himself.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    gtx serisini tavsiye ediyorum. en baba seri ah kol gibi bişe ve dehşet. bende 260 var şuanda 480ler falan çıktı ama bendeki bile yardırıyor. zamanında bayağı para saymıştım


    We can be more, we can be much more.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Disubev
    Disubev's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    Disubev bunu yazdı:
    -----------------------------

    450 500 civarı arıyordum .Asus Hd5770 GDDR15 1GB 128BIT ATI DX11 EKRAN KARTI Bunu belirtmişsinz Gta 4 ve onn civarı yüksek kaliteli oyunları nasıl çalıştırır hangi kalitede Suanki ekran kartımla Gta 4 ü 1024 oynuyodum ama cok aksaklık gölgeler fln oluyodu . 


    -----------------------------

     

     

     

    gta4 ve cod serisini son ayarlarda oynuyorum.(1280 çöz)

    ama crysis'i en sonda kurtarmaz daha denemedim.


    -----------------------------

    Ram 2 gb sorun olurmu ? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Disubev bunu yazdı:
    -----------------------------

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    Disubev bunu yazdı:
    -----------------------------

    450 500 civarı arıyordum .Asus Hd5770 GDDR15 1GB 128BIT ATI DX11 EKRAN KARTI Bunu belirtmişsinz Gta 4 ve onn civarı yüksek kaliteli oyunları nasıl çalıştırır hangi kalitede Suanki ekran kartımla Gta 4 ü 1024 oynuyodum ama cok aksaklık gölgeler fln oluyodu . 


    -----------------------------

     

     

     

    gta4 ve cod serisini son ayarlarda oynuyorum.(1280 çöz)

    ama crysis'i en sonda kurtarmaz daha denemedim.


    -----------------------------

    Ram 2 gb sorun olurmu ? 

     


    -----------------------------

    hacı işlemci falan her şey önemli tabi.

    500 lira civarı paran varsa kasıp 5850 al ya da onun yerine 5770 artı ram al derim.

    öyle hayvani performans peşinde değilsen işini görecektir.


    He is finding himself.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Disubev
    Disubev's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    Bakalım bu ay sonu 700 lira maas alıcam. Aklımdan Elektrikli Motorda geçio :)

Toplam Hit: 2066 Toplam Mesaj: 14