Ekran Kartı Kasaya Vidalama Sorunu
-
Selam millet,
Geçen indirimlerde msi rtx2070 super gaming x trio aldım.Fakat şöyle bi sorun oluştu.
Ekran kartı vida delikleri ile kasa delikleri birbirleriyle kavuşmuyor.
Ekran kartının delikleri 1 2 mm kasaya göre geride kalıyor vida tam oturmuyor umarım anlamışsınızdır.
Var mı tavsiyeniz?
Kartı hafif sola kastırdığım zaman delikler kavuşuyor ama böyle kullanmak sakıncalı mı?
-
-
Resim at emmi böyle anlamürük
Birazda gıybet yaparız zenginin parası züğürdün çenesi :D
-
kartı tam oturtamamış olabilirsin hocam.
sağ tarafta bi klips olacak aynı ramlerdeki gibi, o tam olarak oturmuş mu kontrol ettin mi?
-
durum bu arkadaşlar

-

-
durum bu arkadaşlar

-
Hocam kartin oturdugundan emin misin?
Kasayi acmayi denedin mi? Gerci hafif sapma var sanki, duzgun calisiyorsa eccuk esnetip takabilirsin.
-
kasayı içe doğru eğdir tak birşey olmaz ekran kartı kastırmıyorsa tabi kastırmakdan kastım stabil yerleşime binaen performans deil yani.. Muhtemel eskinin kasasına yeni malzeme takıyorsun..
-

Buralardan tutmus zaten, o senin vida dedigin yer vida yeri degil sanirim.
Yukarida isaretledigim yerler vidasiz tutturma seysi olmasi lazim.
Ek, karti salladigin zaman oynamiyor ise sorun yok.
underzero tarafından 25/Kas/19 17:47 tarihinde düzenlenmiştir -
vidalardan 1 tanesi içeri düştü bulamıyorum aq
