Ekran Kartindaki Sorun
-
Spyware__007 bunu yazdı:
-----------------------------
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
MMB bunu yazdı:
-----------------------------
hocam overclock felan denedin mi? denemediysen o zaman tuhaf :| ben 2007 de aldım pcmi, inanması güçtür içinde onboard geforce 6150se var ve halen çalışıyor :|
-----------------------------hayir denemedim hocam,gerek duymamistim hic.
ne güzel gül gibi gecinirken ihanet etti bana :|
acaba faninda bir sorunmu oldu,olumlu bir fikir yürütemiyorum.
-----------------------------conquer sana 7 madde sıraladım hepsini test et sonra sonucu acıkla oke :) çözümü bulacağına inanıyorum
-----------------------------anladim da hoca,ekran kartim ölmüsse neden 1280x760 cözünürlükte sorun yok ?
anakartin ölmüs olmasi,olasi bir olasilik degil zaten.. :D
dayak istiyo,haklisin..temizlenecek bir bölge bulamadim,kasayi acinca..temizdi zaten..
:|
-
jayde bunu yazdı:
-----------------------------
eski driverini sil yeniden yükle.olmassa donanılmsal bişeydir
-----------------------------bunu bi deniyeyim hocam,aklima gelmedi degil :)
-
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------jayde bunu yazdı:
-----------------------------
eski driverini sil yeniden yükle.olmassa donanılmsal bişeydir
-----------------------------bunu bi deniyeyim hocam,aklima gelmedi degil :)
-----------------------------bence bundandır çünkü 10 gün önce bende oldu aynısı
-
jayde bunu yazdı:
-----------------------------
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------jayde bunu yazdı:
-----------------------------
eski driverini sil yeniden yükle.olmassa donanılmsal bişeydir
-----------------------------bunu bi deniyeyim hocam,aklima gelmedi degil :)
-----------------------------bence bundandır çünkü 10 gün önce bende oldu aynısı
-----------------------------pc'de 32 bit win xp sp3 ve 64 bit win 7 yüklü..sanirim driver karmasasi olabilir..ki ins. öyledir..
-
pc'de yüklü olan driver eskiymis,simdi 10.04.2010'da cikan son driveri yükledim,pc'yi kapatip actim,hersey mükemmel :)
sorun giderildi arkadaslar,ilgi ve alaka icin tesekkürler..
artik 1920x1080 cözünürlükteyim..
