Ekran Kaydedicisi [Öneri]
-
Merhaba arkadaşlar..
Başık devrik cümle olmuş olabilir :)
Kullandığınız , tavsiye edebileceğiniz ekran görüntüsünü kaydetme programlarını soruyorum.
Videolu döküman hazırlamak için.
Tam ekran kayıt alınıp görüntüsü kalitesi iyi ve boyutu olabildiğince düşük boyutta tutan bir program varmıdır ?
Teşekkürler.
-
takipteyim :)
-
win7 kullanıyorsan ekran alıntısı aracı
başlatta arama yerine yaz çıkar
-
jing 'i dene bakalım
-
Cam studio 2.0 ı kur.Gayet kullanımı kolay ve basittir.
Daha sonra da xfire programını indir.Bunu kullanmana gerek yok.İçindeki programla boyutunu küçültebilirsin.Hangi klasöründe hatırlamıyorum ama xfencoderdi sanırım uygulamanın ismi.Hep net hem küçük. -
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------win7 kullanıyorsan ekran alıntısı aracı
başlatta arama yerine yaz çıkar
-----------------------------Windows Vista ve Win7'de var Google'da Screen Shot programı veya Screen Capture diye aramalar yaparsan çeşitli programlar bulabilirsin tavsiyem işletim sistemin Win7 veya Vista ise Ekran Alıntısı Aracını kullan :)
-
http://www.chip.com.tr/konu/ucretsiz-tam-surum-bugunun-ucretsiz-yazilimini-indirin_5628_2.html
işini görür sanırım istediğin özellikler var
-
Camtasia
-
Yine ne dökümanı hazırlıyon..
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------win7 kullanıyorsan ekran alıntısı aracı
başlatta arama yerine yaz çıkar
-----------------------------video diyor hocam, barışa hakaret bence bu :D
-
Pessimistic bunu yazdı:
-----------------------------Camtasia
-----------------------------7
